تمرین English Speaking با هوش مصنوعی (AI)

اگر دنبال شریک زبان (partner) برای تمرین Speaking می‌گردید ۲ تا پیشنهاد عالی دارم براتون.

GliGlish.com

اول از همه Gliglish . این سایت دو حالت معلم خصوصی یا تمرین براساس موقعیت داره. معلم خصوصی یک جور گفتگوی آزاد هست. رشته کلام به دست ماست و می‌کشیم هر جا که خاطر خواه خودمان است! تمرین موقعیتی یک در شرایط خاص مثلا در فرودگاه یا اداره پلیس هست.

کاربران به این سایت ۴ ستاره دادند؛ یعنی راضی هستند. این سایت با همون تکنولوژی ChatGPT کار می‌کند و به تبع همان مشکلات هم دارد. مثلا در گفتگو من انتظار دارم یک جاهایی چس‌ناله‌های دوطرفه داشته باشیم خوب، ربات شعورش به این چیزها نمی‌رسد. یا بعضی وقت‌ها من دوست دارم فاز دلقک بردارم دنیا را به آتش بکشم حیوانات را بکشم یا همین دیروز، در مورد داشتن گوزن شمالی به عنوان حیوان خانگی پرسیدم. شروع کرد به نصیحت، هر چقدر گفتم حالا تصور کن نمی‌میری که! ول نمی‌کرد. خلاصه خبری از این ساختارشکنی‌ها و غلیان‌های عاطفی روحی هیجانی نیست.

اما این عیب قطعا بخشیدنی نیست! آن هم فحش و تند حرف زدن. مخصوصا بعد از ترامپ که این موضوع عیان‌تر هم شد. مشکل این ربات‌ها نداشتن شخصیت (character and personality) هست. همیشه مثل «بچه ۴ ساله دانشمند» جواب می‌دهد. استراتژی برای پیچاندن و امتیاز گرفتن ندارد. زیادی هدف داشتن قشنگ نیست. باور کنید ما گاهی فقط حرف می‌زنیم که حرف زده باشیم! بعد لابلای حرف‌ها یک چیزی مثل الماس پیدا می‌شود!

بنظرم همه این عیب‌ها برطرف می‌شوند، فعلا دست به نقد Gliglish سایت خوبی‌ست.

Loora.ai

سایت بعدی Loora امتیاز وحشتناک ۴.۹ دارد 😍 که ظاهرا فعلا برای آیفون‌دارای مایه‌دار است! 😪 خبر خوب این که در آینده برای اندروید هم برنامه دارند! پس تا آن زمان من قاچاقی با موبایل همسرم تمرین می‌کنم. 😁


من از بین لورا و گیلی‌گیلی، دومی را بیشتر دوست دارم چون آزادترم. اما اگر قصد هزینه کردن دارید، به گفته کاربران لورا کیفیت بالاتری دارد.

امیدوارم عالی تمرین کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

ارادت رفقا