متن استندآپ کمدی 2

سلام!من حوادث پیش رو رو به تمام شما جان باختگان،مال باختگان و خانواده های داغدار تسلیت عرض میکنم!

خدا الان که داره برنامه ایرانو میریزه با خودش میگه:این از تونل!اینم از هواپیما!خب حالا هم سیل و اینم از کرونا!

بعد فرشته ها میگن:خدایا پس دماوند رو چیکار کنیم؟؟!

خداهم میگه:نه اونو بزارید واسه بعد زلزله!همش با هم حال نمیده!

یا مثلا وقتی داشته ایرانو میافریده گفته :سیل بدم؟زلزله بدم؟روحانی بدم؟پراید بدم؟تیبا بدم؟کدومو بدم؟؟؟؟؟

یه بیشرفی هم اون وسط در اومده گفته :همشو بده!

اخیرا خیلی دارن می کشنمون!

اغتشاش می شه کشته می دیدم!آمریکا حمله میکنه کشته میدیم!ما حمله میکنیم بازم ما کشته میدیم!سیل میاد کشته میدیم!تمساحا به سیل زدگان حمله میکنن کشته میدیم!چینیا خفاش می خورن ما کرونا میگیریم(خفاش نخورده و دهن سوخته!) و پرایدم که دیگه قاتل سریالی!سالی هزاران تا خودش تنهایی کشته میده!


ولی اونا میکشن،ما که نباید بمیریم!

مثلا اشرف مخلوخات(که البته اگه جنیفر لوپز و جانگ کوک(خواننده کره ای) اشرف مخلوقات باشن ما دیگه با انفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاق عنتر مخلوقات محسوب میشیم) که یه موشک بهش میزنن نمیمیره یا یه کرونایی چیزی گرفت که نباید بمیره!تا کائنات یه نگاه چپ بهتون می کنن زود بهتون بر می خوره میمیرید!

بزارید یه خاطره براتون تعریف کنم:

یادمه رفتیم مراسم یه مرحومی بعد از بچش پرسیدیم چی شد که پدرتون به رحمت خدا رفتن؟

گفت:رفته بود کولر رو درست کنه پاش لیز خورد با کولر از رو پشت بوم افتاد!

گفتم:آهان پس اینجوری فوت شدن!

گفت:نه!از اونجا افتاد رو نرده ها و شکستشون!

گفتم:پس اینجوری مردن!

گفت:نه از اونجا افتاد آنتنم کند!

گفتم:ریق رحمت رو سرکشیدن دیگه؟

گفت:نه!!دیدیم دیگه داره خیلی خسارت وارد میکنه با تیر زدیمش!:/

من وصیت نامه چند نفر خیلی توی ذهنم مونده

اولیش پدر بزرگ مرحومم بود که اخرین نصیحتش قبل از مرگ به من این بود که:

نردبون رو تکون نده الاااااااغ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دومیش مال بابا بزرگ به رحمت خدا رفتم بود و یکم جامع تر بود که گفت:برو یه لیوان بیار بندازش رو زمین شکست؟

گفتم:آره

گفت:حالا ازش معذرت خواهی کن!درست شد؟؟

گفتم:نه!

گفت:پس انقدر ازم معذرت خواهی نکن که هلم دادی زیر کامیون بعدشم مرد!

بله!معذرت خواهی قسط های عقب افتاده ما رو هم درست نمی کنه!!!!!!!!!!!!!

اون یکی مادربزرگم خدابیامرز بود که لحظات مرگش یه چوب داد دستم

منم با خودم گفتم:فکر کردی!من انقدر بچه خفنی ام که نگو!

و بعد چوبو شکستم!

که یهو مادربزرگم سکته کرد و مرد!

بابام اومد گفت:خاک بر سرت ذلیل مرده!اون نی هفت نسل دست به دست شده بود تا رسیده به تو!

مامانبزرگم هم لحظات قبل مرگش گفت:صد ملیون تومن....صد ملیون تومن...صد..صد.. و مرد!از روش های امدادی استفاده کردم برگشت!!گفت :صد ملیون تومن بدهی دارم!

خودم خفش کردم!

میگه ده درصد مرگ های غیر طبیعی در اثر گاز گرفتگیه!

د پ چرا گاز میگیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!مگه هارین؟؟؟؟!!!! همو بوس کنید!با هم مهربون باشید!

یا 52 درصدشون بخاطر سوانح رانندگین حالا چرا؟؟!

چون راهنمایی رانندگی ما یه قانون بیشتر نداره اونم اینه که(اگه تو خری من از تو خر ترم!)

پیام بازرگانی:آیا از زندگی یک نواخت خود خسته شده اید؟آیا دلتان هیجان می خواهد؟؟

پیشنهاد ما به شما:پراید !

فقط کافی است سوار شوید و سرعت را به بالای 60 کیلومتر در ساعت برسانید تا هیجان همراه با ترس را با چاشنی مرگ تجربه کنید!!!!

البته به نظر من ماشینای خارجی اصلا خوب نیستن چون تا آدم سوارشون میشه یادش از خدا میره ولی ماشینای ایرانی:

خدایا لاستیکش آتیش نگیره!

یا پنج تن آل عبا ترمزش بگیره!

یا پیغمبر چپ نکنه!

یا چهارده معصوم ایربگ کار کنه!

پرایدم که دیگه انگار تو حرمی دم به دیقه صلوات!!

خب بزارید وصیت نامه خودم رو براتون بخونم!

اگه من مردم....

اااااااا!خدا نکنه!!!

نگاه کن چه پیگرم هستن!

خاک بر سرت!

حالا...

اینجانب ئوصیت نامه ای تنظیم کردم که شامل 3 بند میشه:

بند 1(اقدامات پس از مرگم):بعد از مرگم هارد کامپیوترم را بسوزانید و خاکسترش را هم با اسید بشویید!

زیر تختم فلشی دارم با نام سخنرانی های ایت الله هنتای زاده،لطفا آن را در مثلث برمودا بیاندازید یا در یکی از عجایب هفت گانه جهان گور به گورش کنید(بدون نگاه کردن به محتویاتش!!!!!)

اگر دوستانم زنگ زدند وسراغم را گرفتند نگویید که مرده بلکه بگویید بورس شده خارج از کشور تا حسابی دماغشان بسوزد!

بند2(دفنم):من را با موبایلم خاک کنید!

به جای کافور حشره کش بزنید تا مورچه ها نخورنم!

کفن دست دوم تنم کنید فکر کنن از من سوال کردن!

من را با جسد چند حیوان دفن کنید تا سالها بعد محققان جسدم را پیدا کنند، ذهنشان درگیر شده و روحم شاد شود!

روی سنگ قبرم هم بنویسید پیس پیس نکن فاتحه بخون!

بند3 (مراسمم):لطفا از اون خرماها که لاشون گردو داره ندید دوستان من کمــــــــــــــــــــــــــــی ندید بدید هستند و همین دو قرون ابرویی هم که دارم میره!

هر کسم سر قبرم گفت (خدابیامرزتش راحت شد) با سینی حلوا بکوبید تو دهنش تا اون هم بیاد پیش من راحت شه!

اگه حداقل یه لبخند رو لبت نشست یه فاتحه برای روح عزیزانی که تازه از دست دادیم بخون:)