اصل جداسازی Interface ها
Interface Segregation Principle (ISP)
داشتن interface های کوچیک بهتر از داشتن یک interface بزرگ است.
این اصل درواقع شبیه Single Responsibility هست با این تفاوت که درمورد interface ها است.
مثال
فرض کنید قرار است در بازی شما یکسری Ability استفاده شود.
به جای interface کلی IAbilities می توان برای هر کدام از Ability ها یک interface ساخت:
مطلبی دیگر از این انتشارات
نصب و بررسی آنریل انجین ۵ روی لینوکس
مطلبی دیگر از این انتشارات
touch in unity | کار با تاچ در یونیتی (آپدیت شد !)
مطلبی دیگر از این انتشارات
بهینه سازی بازی (1) : "Object Pool" به زبان ساده (بخش 2) + پیاده سازی