Seyed Morteza Kamali پستهای Seyed Morteza Kamali در انتشارات GameDeveloper سایر پستها در ویرگول Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۴ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه شیوه محاسبه Batching در یونیتی شیوه محاسبه Batching در یونیتی Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۴ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه معماری Scriptable Object بخش چهارم - معرفی نمونه کامل در پست های قبلی با مفهوم معماری Scriptable Object آشنا شدیدمعماری Scri... Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۴ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه معماری Scriptable Object بخش سوم - پیاده سازی متغیر های ScriptableObjectمی توانیم اطلاعات را به صورت ScriptableObjec... Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۴ دقیقه معماری Scriptable Object بخش اول - ستون های مهندسی ستون های مهندسیقبل از اینکه سراغ معماری Scriptable Object بریم بیاید س... Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه مفهوم Serialization در یونیتی در علوم رایانه، در زمینهٔ ذخیرهسازی داده، سریال سازی (serialization)... Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه اصل جداسازی Interface ها Interface Segregation Principle (ISP)داشتن interface های کوچیک بهتر از... Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه اصل جایگزینی Liskov Liskov Substitution Principle (LSP)کلاس والد باید مناسب تمامی کلاس های... Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه اصل Open/Closed Open/Close Principle (OCP)هر کلاس باید قابل توسعه باشد ولی تغییر نکند.... Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه دیزاین پترن Observer در یونیتی مقدمهدر دنیای اطرافمان یکسری سیستم ها برای آگاه سازی ساخته شدند.این سی...
Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۴ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه شیوه محاسبه Batching در یونیتی شیوه محاسبه Batching در یونیتی
Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۴ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه معماری Scriptable Object بخش چهارم - معرفی نمونه کامل در پست های قبلی با مفهوم معماری Scriptable Object آشنا شدیدمعماری Scri...
Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۴ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه معماری Scriptable Object بخش سوم - پیاده سازی متغیر های ScriptableObjectمی توانیم اطلاعات را به صورت ScriptableObjec...
Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۴ دقیقه معماری Scriptable Object بخش اول - ستون های مهندسی ستون های مهندسیقبل از اینکه سراغ معماری Scriptable Object بریم بیاید س...
Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه مفهوم Serialization در یونیتی در علوم رایانه، در زمینهٔ ذخیرهسازی داده، سریال سازی (serialization)...
Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه اصل جداسازی Interface ها Interface Segregation Principle (ISP)داشتن interface های کوچیک بهتر از...
Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه اصل جایگزینی Liskov Liskov Substitution Principle (LSP)کلاس والد باید مناسب تمامی کلاس های...
Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه اصل Open/Closed Open/Close Principle (OCP)هر کلاس باید قابل توسعه باشد ولی تغییر نکند....
Seyed Morteza Kamali در GameDeveloper ۵ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه دیزاین پترن Observer در یونیتی مقدمهدر دنیای اطرافمان یکسری سیستم ها برای آگاه سازی ساخته شدند.این سی...