معماری Scriptable Object بخش چهارم - معرفی نمونه کامل
در پست های قبلی با مفهوم معماری Scriptable Object آشنا شدید
معماری Scriptable Object در کنفرانس های Unite Richard Fine و Ryan Hipple مطرح شد و Daniel Everland این معماری را به صورت کامل پیاده سازی کرده و به طور کاملاً رایگان در گیت هابش گذاشته!
ویژگی ها:
• تولید اتوماتیک کد Automatic Script Generation
• متغیر ها - تمام متغیر های اولیه سی شارپ (Variables - All C# primitives)
• مقادیر محدود شده بین یک بازه Clamped Variables
•رفرنس های متغیر Variable References
• انواع ایونت Typed Events
• مجموعه ها در زمان اجرا Runtime Sets
•آیکون های شخصی سازی شده Custom Icons
خطایابی Visual ایونت ها
تست کردن ایونت ها بدون نیاز به نوشتن یک خط کد
آیکون های شخصی سازی شده
تولید اتوماتیک کد
https://github.com/DanielEverland/ScriptableObject-Architecture
مطلبی دیگر از این انتشارات
موتور بازی ساز چیست؟ با موتورهای بازی ساز برتر جهان آشنا شوید!
مطلبی دیگر از این انتشارات
مارک سرنی کیست؟
مطلبی دیگر از این انتشارات
ارورر Download Failed: Validation Failed ! در یونیتی