عجیب و غریب! 1403/03/02

معمولا دلم میخواهد مطالب را به زبانی بنویسم کهه هیچ کس آن را متوجه نشود... زبان دلم... زبانی که هیچ کس سر از آن در نیاورد...


»،"؛&[ .,+،:،*] &،@؟ @,&;:;@; +؟<-؛";] }،*؛&!<،& {،*=;]

,^ »،@،&, '؟*;%)؛^، &،@? =,"،& =،*= &;{؟@،=[ '!^; $،*؛* ،»( :,&;*،&[ (؟

&;'!^; @،/ _،"; :,"/،+،*، ؛@ *!% +؛-،= *,»;= _، +؛-،& &؟*=[ ;@ =،*= &،*؛ +؛-،= {؟«[ )، :؟'%؛* :,'!^،& :؟'%؛* :,'!^،&؟ +؛"; <،_،&[ ؛*;? &،@ -،@!% ؛<,$،( -،»(،&[
=!»( =؛*, (؟? ^,{ =;_؛@,?


ترجمه:|:

سلام. چخبر؟ منو نمی‌بینی خوشحالی؟ فراموشم کردی؟

ای صنم گریزپای من! دلم درد می‌کند. گویی قرار است بمیرم. تو می‌گویی نه ولی بالاخره آن روز خواهد رسید و خواهم مرد. این درد مرا خواهد کشت. پس بگذار بگویم بگذار بگویمُ خالی شوم. آری! من هنوز عاشقت هستم.

یک دل‌بسته به تو! یک مریض روانی!

یه دفترچه برا دل‌نوشته هام...
یه دفترچه برا دل‌نوشته هام...