سایت هایی که با DJANGO ساخته میشن

سلام دیروز یه کلیپ داشتم میدیدم تو اپارات که خیلی توجهمو به خودش جلب کرد و باعث شد دنبال یادگیری چیز جدیدی در حوزه ی برنامه نویسی وب برم !

بله پایتون

زبان برنامه نویسی که تا حالا کمتر بهش توجه کرده بودم اما الان یه چیزایی دیدم که واقعا شوکه شدم

آمارها نشون میده در حوزه ی وب خیلی تعداد کمی از سایت ها با فریمورک جنگو ساخته شدن ولی اونایی هم که با جنگو هستن سایت های بسیار قوی هستن

من اینجا بود که حس کردم جنگو در حوزه ی وب کمیت رو فدای کیفیت نکرده

رفتم در موردش تحقیق کردم و اولین پروژه ی ساده ی خودم با جنگو رو هم نوشتم خیلی لذت بخش بود

کلی از استارتاپ های بزرگ سایتشون رو با پایتون و بیشترشون هم با فریمورک جنگو پایتون نوشتن

سایتایی مثل یاهو- کویرا - یوتیوب - اینستاگرام - اسپاتفای - یودمی- گوگل - موزیلا- دراپ باکس و ...

و بعد از تحقیقات زیادی فهمیدم که دلیل انتخاب این شرکت ها دو چیز اصلی بوده :

  • سرعت توسعه ی بالا
  • پرفرمنس بالا

چیزی که شاید ما همیشه برعکس آنرا متوجه شده بودیم تا الان ولی واقعا توسعه ی یه سایت اختصاصی تحت وب با جنگو خیلی راحت تر و سریعتره چون ماژول های زیادی رو در اختیار شما میزاره

اگه دوست دارید جنگو رو شروع کنید به نظرم کلیپ زیر رو ببینید :

https://www.aparat.com/v/bGhCg