ای کاش این نامه با دستت میرسید

سلام به تو که بودی دوست من .

خوبی ؟

البته میدونم که پرسیدن این سوال خیلی عجیبه .وقتی بهش فکر میکنی پرسیدن سوال "خوبی؟ "عجیب به نظر میرسه چون یا ادم ها واقعا خوب نیستند و تظاهر میکنند که ،"بله خوبم خداروشکر"یا اگه تظاهر نکنند ما خیلی تمایل نداریم که بدونیم هفتاد درصدشون واقعا خوبن یا نه .به هرحال تو جزو دسته ی هستی که دوست دارم بدونم خوبی یا نه.

خیلی وقته دلم میخواد بهت پیام بدم و میدونی که حتی یه بار به شکل خیلی عجیب داشتم به ایدیت نزدیک میشدم اما وقتی دیدم به اون فرد سوم گفتی "اگه خوشحال و سرحال هست آیدیم رو بهش بده"یه جور های منصرف شدم .اول عصبی شدم و بعد توی فکر فرو رفتم .یادم اومد یا بار بهم گفتی "فکر میکردم تو با بقیه فرق داشته باشی سرحال تر و شاد تر باشی ولی وقتی باهات بیشتر آشنا شدم دیدم نه اوضاع تو هم خیلی خرابه "میدونی شاید چون زیادی بهم نزدیک شدی ‌.زیادی اجازه دادی بهت نزدیک باشم و روی از منو دیدی که خودمم دلم نمیخواست به کسی نشونش بدم .وقتی اون جمله ی "اگه خوشحال و سرحاله"رو دیدم یه جورهای به فکر فرو رفتم که اره ،ت.ش بنده خدا گناه داشت من فقط براش غمگین بودم .

به هرحال شاید این بهتره که دیگه باهات در ارتباط نیستم.شاید بهتر شد که رفتی ،دلم میخواست بدونم آیا از دستم ناراحتی ‌یا با خودت فکر کردی "اههه اینم گند زد تو حالم بیخیالش دیگه" .خنده داره که فکر میکردم خیلی دوستمی اما باید میدونستم همونجا که گفتم ازت خوشم میاد این دوستی رو لبه مرز قرار گرفته و دیگه به حالت قبلی برنمیگرده .شاید عجیب رفتار میکردم و برات اذیت کننده بوده .یکی از دلیل های که دیگه دلم نمیخواد بهت پیام بدم هم همینه ،اینکه عجیب و اذیت کننده نباشه .

بعضی روز ها اما یادت می افتم .مثل چند روز پیش وقتی زانو و مچ پام درد می‌کرد .یادته بخاطر چندسال بزرگ تر بودنت پیرمرد صدات میکردم البته نمیدونم میدونی یا نه .بخاطر منطقی بودن بیش از حدت هم پیرمرد صدا میکردم .چند روز پیش برای یه لحظه به فکر فرو رفتم که عه دیدی چقدر بهت گفتم پیرمرد پیرد مرد حالا خودم پیرزن شدم .یا مثلا وقتی به استوری های دختری رو میبینم که دوستش داشتی .یا خودم فکر میکنم یعنی اخر داستانشون یه جا دوباره بهم میرسن یا نه .

الان دوست دارم پیامت بدم و این سوالا رو ازت بپرسم اگا چون میدونم کار درستی نیست و کار عجیبی حساب میشه .حتی با اینکا عقیده دارم ادم ها بیشتر اوقات تنها هستند و احتمالش زیاده از پیام ها خوشحال بشن ،بهتر میدونم کاری بهت نداشته باشم .پس برای یک بار هم که شدا دست از عجیب بودن برمیدارم و اینجا برات مینویسم.

خوبی ؟

کنکور ارشد دادی ؟قبول شدی ؟میری یا همونجا میمنونی ؟هنوز میخوای مهاجرت کنی ؟حلیمه رو پیدا کردی ؟

چیز دیگه ی نیست که بخوام بپرسم .امیدوارم خوب باشی

خدانگهدار