برای آرزوی من...

همین که صدایم می‌کنی همه چیزِ این جهان یادم می‌رود یادم می‌رود که جهان روی شانهٔ من قرار دارد یادم می‌رود سر جایم بایستم پابه‌پا می‌شوم، زمین می‌لرزد...  عباس_معروفی
همین که صدایم می‌کنی همه چیزِ این جهان یادم می‌رود یادم می‌رود که جهان روی شانهٔ من قرار دارد یادم می‌رود سر جایم بایستم پابه‌پا می‌شوم، زمین می‌لرزد... عباس_معروفی




شب آرزو هاست ..
من تو را آرزو کردم ،آن شانه ستبرت را ،آن موهای موج دار دلنشین ات را،آن چشمان دلفریب ات را ، آن لبخند شیرینت را ،آن دستانی که لطیف و مهربانن...
من تو را کنار خودم آرزو کردم
درست همین جا...کنارم باش تا از خستگی های دنیا به تو پناه بیاورم
کنارم باش تا یادم برود زندگی سخت است
کنارم باش تا هر روز احساس زنده بودن داشته باشم ...
عزیز همزبانم من تو را برای خودم و برای یک عمر آرزو کردم ....

هر گاه ابری و ستاره‌ای دیدم
و هرگاه شعری شنیدم 
و عاشقانه به دنیا اندیشیدم
آرزو کردم که با من باشی.
‌|لاادری|
هر گاه ابری و ستاره‌ای دیدم و هرگاه شعری شنیدم و عاشقانه به دنیا اندیشیدم آرزو کردم که با من باشی. ‌|لاادری|




پ.ن:اینجا برای هم آرزو های قشنگ قشنگ بکنید ...

پ.ن:برای ناشناس عزیزتون یه آرزو بکنید امشب