برای تویی که مزاحم روز های من نمیشی

آخرین بوسه  آخرین خداحافظی
آخرین بوسه آخرین خداحافظی


یادته روز اولی که با هم حرف زدی ؟اگه یادت نیست بذار یادت بیارم
غروب بود ،باد شدیدی شروع کرد بود به وزیدن
من بودم و موهای فرفریم توی باد و تو با اون خنده قشنگت نشسته کنار دیوار
وقتی دیدمت دلم قنج نرفت و توی نگاه اول عاشقت نشدم فقط توی نگاه اول جذبت شدم چون خندیدی چون خنده ات حس امنیت میداد بهم .
تو پیش قدم شدی و ایدمو گرفتی یادته دیگه ؟
ساعتها با هم از هر دری حرف میزدیم و لابه لاش گه گاهی اذیتم میکردی؛اخرش همون اذیتهای شیرینت کار دستمون داد و من دل بسته ام بهت ...
میدونی اولین باری که دلم قنج رفت برات کی بود؟اون شبی که ویس دادی و بهم گفتی عزیزم ‌.اون عزیزم از هزارتا حرف عاشقانه برام جذاب تر بود ...بعد از اون ویس دیگه دوست ندارم کسی بهم بگه عزیزم چون هیچ کدوم مزه عزیزم های تو رو نداره .
یادته چقدر صدامو دوست داشتی ؟
شب اول بهم گفتی نمی دونم صدات جذابه یا اون خنده های ریزت وسط ویس ...ولی خودت چند وقت بعد گفتی :میدونی اون خنده های ریزت دیونه ام میکنه وسط ویس .به بقیه که ویس میدی اینجوری نخند این خنده ها رو بذار برای خودم باشه ؟
گفتم باشه !الان خیلی وقته که تو نیستی و من تو هیچ ویسی اونجوری نمی خندم (:
یادته برام میخوندی؟
من عاشق اون دیونه بازی های وسط خوندنت بودم اون وقتی که با دهنت ریتم رو میرفتی و همزمان خودتو با ریتمت همانگ میکردی و من بهت میخندیدم اون لحظه ها خیلی واقعی بودن
یادته وقتی که به دست خطم گیر میدادی و حرصیم میکردی؟
اینقدر الکی ازم ایراد میگرفتی که جیغمو در میاوردی بعدش بغلم میکردی تا آروم بشم بعدش میگفتی وقتی حرص میخوری چقدر چشات قشنگتر میشن
خیلی وقته که دیگه چشام به حرص قشنگ نمیشن
یادته تو روزای سخت چطوری مراقبم بودی؟وقتی که از دل درد نمی تونستم چیزی بخورم مجبورم میکردی که بخورم چون نمیخواستی بدنم ضعیف بشه
دیدی که رفتنت ضعیف ترین ام کرد؟ دیدی؟
یادته ته دلت همیشه نگران بودی که من نرم؟ولی من موندم و تو رفتی ...تو یه دفعه ایی سر و کله ات وسط زندگیم پیدا شد و یه دفعه ایی رفتی
جناب تو باد آورده بودی برای من...


پ.ن:یه تصور در آینده

پ.ن:واقعی نیست و فقط یه مشت جمله کنار همه

پ.ن:آهنگ افسار چاوشی رو گوش بدین بعدش