زِندِگیمون یه کارمایِ #پارادوکس وارهِ ... :))
دلم برات تنگ نشده...

- الان ك دقت میکنم دلم برات تنگ نشده ؛
دلم برات نازک شده .
دلنازکی فرق داره با دلتنگی . .
الان نمیتونم کلمات رو ماهرانه کنار هم بچینم . .
و بگم برات دُردونه .
فعلاً در همین حد بدونی کافیه :
وقتی دلت تنگه هنوز میشه ادامه بدی . .
سخته ولی میشه .
اما وقتی دلت نازک شده . .
خیلی باید مراقب باشی ك چیزی بهش برخورد نکنه و نشکنش .
حالا هرچی . .
حرفی ، صدایی ، بوی عطری .
مدلِ لباسی ، لحنِ حرف زدنی . .
تیکه کلامی ، زنگی ، پیامی .
خاطرهای ، خاطرهای ، خاطرهای :))!
مطلبی دیگر از این انتشارات
حوصله ندارم عنوان خوب پیدا کنم
مطلبی دیگر از این انتشارات
تو در کوپهی هیچ قطاری جا نمیمانی!
مطلبی دیگر از این انتشارات
دو هفته دیرتر