کتاب درگاه این خانه بوسیدنی است

این کتاب خاطرات مادر شهید هست اونم مادر سه‌تا شهید، از قلم که بگم بنظرم کتاب مادرشمشاد ها از لحاظ قلم روان تر و گیرا تری داره

خوندن این کتاب خیلی خوبه چرا؟چونکه با قهرمان های کشورمون آشنا میشیم و خیلی چیزها برامون روشن میشه

قلم کتاب ساده و روان من این کتاب رو توی ۳ روز تموم کردم که اگه آروم نمیخوندم توی یک هم می‌شد کتاب رو تموم کرد

با این کتاب خندیدم گریه کردم

بعضی چیزا به شعورم آدم اضافه میکنه گفتنی نیست

حس کردنی

طراح کتاب معلومه آدم با ذوقی بود و از جلد کتاب خوشم اومد

خوندن زندگی های افرادی که قبل از ما بودن به آگاهی و تجربه ما اضافه میکنه

تیکه از کتاب:

"در مراسم بچه‌ها هر کسی کاری می‌کرد،چای و خرما و توزیع غذا و شستن ظرف‌ها. یکی از دوستانم برای خوش‌آمدگویی به مهمان‌ها جلوی در ایستاده بود. چند خانم می‌خواسته‌اند وارد مجلس شوند.عذرخواهی می‌کند که غذا تمام شده.آنها هلش می‌دهند:

_دستت رو بکش کنار خانوم.مال خودتون که نیست.دولت می‌ده.به شما چه مربوط؟

بنده‌خدا خودش هم مادر سه شهید بود. می‌گفت_فروغ!هم بچه‌هامون رفتن،هم مالمون،هم‌آبرومون.

تا شب پکر بود آه می‌کشید و بغضش را می‌خورد.حال من هم مثل او. دلم می‌خواست همه کسانیکه مثل آن خانم فکر می‌کردند،می‌فهمیدند که مال دنیا در برابر نگاه داوود و لبخند رسول و قد رعنای علیرضا برایم هیچ است،هیچ.تمام دارایی‌ام را به هیچ نفروخته بودم."