داستان مورف
سال 98 که به نقشه راه فنی توسعه اپلیکیشن جامع فکر میکردیم یک دغدغه جدی داشتیم و اون ارئه محصولی با تجربه کاربری و بصری یکپارچه بود همزمان میخواستیم که زمان رساندن محصول به بازار کاهش بدیم. خب آنچه همه دارند و خواستن سختی هایی داره و برای رسیدن به این مهم تقریبا تمام دیزاین سیستم های موجود تحلیل کردیم و نقاط ضعف و قوت آنها بررسی کردیم ابتدا دنبال این بودیم که بهترین پیدا کنیم و اساس پروژه ها بر دیزاین سیستم های موجود بذاریم ولی خب با مشورت تیم به این نتیجه رسیدیم که باید دست به کار بشیم. همین شد که مورف شروع کردیم. سال 99 اولین نسخه مورف به صورت رایگان برای عموم منتشر کردیم و قبل از انتشار تمام آنچه توسعه داده شده بود در اپلیکیشن ستاره یک استفاده شده بود و امتحان خودشو پس داده بود. پس از انتشار بازخوردهای خوبی از جامعه طراحان و مدیران محصول گرفتیم و این انرژی باعث تمام توانمونو به کار ببندیم و سعی کردیم بهترین چیزی که بلدیم با شما به اشتراک بذاریم. از طرفی برای ارتقا سطح کیفی محصولات دیجیتال که قلبا مسئولیت اجتماعی خودمون میدونستیم این دیزاین سیستم اوپن سورس کردیم، که خب موافین و مخالف خودشو تو شرکت داشت اما ما معتقدیم که باید باهم یادبگیریم و به هم کمک کنیم. از همه طراحان و توسعه دهندکان عزیز دعوت میکنم در این مسیر همراه ما باشن.
تاکنون تیم با تلاش و مشقت زیاد علی رغم فشارهای بسیار به خاطر توسعه محصولات دیگه تونسته دست آوردهای شگفت انگیزی داشته باشه مثل
-بیش از ۴٫۰۰۰ آیکون خاص طراحی شده
-در دو حالت روشن و اریک
-در دو زبان فارسی و انگلیسی
- ۸۴۶ دکمه در حالت های مختلف برای اپلیکیشن و وبسایت
- ۱۴۸۸ تکست فیلد
- فرمول بهینه ساخت پالت های رنگی به صورت HSL
و کلی کامپوننت دیگه از دکمه گرفته تا جدول و … از جمله اتفاقاتی که شما در ورژن دوم میتونید مشاهده کنید
مطلبی دیگر از این انتشارات
رنگها در دیزاین سیستم مورف
مطلبی دیگر در همین موضوع
کسب و کار فعالیتی توأم با ریسک
بر اساس علایق شما
داستان یک پرداخت؛ مسابقه نویسندگی پیمان در ویرگول