چالش 12 آهنگ موردعلاقت!


اینجانب داره میگه که از تیتر بفهمم منظورم چیه نمیتونم بنویسم ...

در کل چالش اینطوریه 12 تا اهنگ معرفی کن! (ترجیحا با لینک دانلود)


بعد هم هیچی دیگه خواستی کامنت بزار لینک پستتو منم بخونم.

حالا از خودم شروع کنیم!

اول از همه می‌خوام از آبیَکَم تشکر کنم .

یه روز بیدار شدم و دیدم و میوزیک پلیرم کار نمیکنه ... در سر خود زدم و به آن طرف دویدم و به اون طرف دویدم . به سرم زد برو تو پلی استور لامصب! وارد پلی استور شدم ناگهان یک موجود آبی کوچک نمایان شد؛ بدون هیچ اختیاری دانلود و زدم و تامام؟! خب نه تموم نشده هنوز ، اولا که یه گزینه خیلی خوب داشت : ادیت مشخصات اهنگ!!! اکثرا اهنگا با کاور اصلی تو سایتا اپلود نمیشن . منم دلی از عزا دراوردم و همه رو کاور دار کردم . همچنان تم مشکی داره اون بینگیلیایی که توی پخش اهنگ بالا و پایین میرم رنگشون عوض میشه . مرسی ازتتتت


1-Dernière Danse

ایندیلا رو میتونم جز بهترین خواننده های فرانسه قرار بدم واقعا اعجوبه هست عجیبه که طرفداراش کمن.

اهنگ Dernière Danse (آخرین رقص)

بخشی از لیریک اهنگ :

Oh ma douce souffrance
Pourquoi s'acharner? Tu recommences
Je ne suis qu'un être sans importance
Sans lui, je suis un peu paro
Je déambule seule dans le métro

آه ای عذاب شیرن من
جنگ بی فایده است اما تو، باز شروع میکنی
اما من موجودی بی ارزشم
بدون اون من ذره ای دردسرم
من تنهایی در مترو سرگردانم

دانلود


2-Que Nadie Sepa Mi Sufrir (Vals Peruano) Peru

جورجوس دالاراس .

نمیشناسمش زیاد اتفاقی دستم خورد و اهنگ وارد آبیَکَم شد . او قلب مرا نوازش کرد.

پخش انلاین متاسفانه برای دانلود هیچ سایتی نیافتم

پ.ن: جالبه من بچه بودم از فرانسه و فرانسوی هر چه مربوط بهش متنفر بودم??ولی حالا؟..


3-بزن باران

اهنگ خیلی قشنگیه ... بزن باران

بزن باران بهاران فصل خون است..
بزن باران که صحرا لاله گون است ..
بزن باران که به چشمان یاران ..
جهان تاریک و دریا واژگون است..

دانلود

4-Satisfy My Soul

باب مارلی!

همین که اسمشو گفتم بفهمید چقدر اهنگ خوبه!

دانلود

Oh, please don't you rock my boat
(Don't rock my boat)
'Cause I don't want my boat to be rocking
(Don't rock my boat)
Oh, please don't you rock my boat
(Don't rock my boat) No, no
'Cause I don't want my boat to be rocking
(Don't rock my boat)


هنوز 6 تا مونده

6-For My Demons



7-Yesterday

فرهاد ! آی فرهاد کجایی که گنجشکک ....

Yesterday when I was young
[ دیروز که جوان بودم ]
♫♫♫
the taste of life was sweet as rain upon my tongue,
[ طعم زندگی همچون باران شیرین بود بر زبانم ]
♫♫♫
I teased at life as if it were a foolish game
[ زندگی را دست می انداختم گویی بازی احمقانه ای بود ]
♫♫♫
the way the evening breeze may tease a candle flame,
[ همانگونه که نسیم شامگاهی شعله شعمی را دست می اندازد ]
دانلود این شاهکار

8-We Are The Champions


کویین ! بهترین راک اند رول قرن بیستم ؛)

I’ve paid my dues
من بدهی هام رو پرداخت کردم
Time after time
بارها و بارها
I’ve done my sentence
محکومیتم رو پشت سر گذاشتم
But committed no crime
هرچند که جرمی مرتکب نشده بودم
And bad mistakes I’ve made a few
و اشتباهات بد کمی انجام دادم
I’ve had my share of sand Kicked in my face
من سهم شنم رو داشتم که به صورتم پاشیده شد (بهم توهین های زیادی شد)
♪♪♪
But I’ve come through
ولی همه ی اینها رو پشت سر گذاشتم
And we mean to go on and on and on and on
و ما میخوایم که ادامه بدیم و ادامه بدیم و ادامه بدیم و ادامه بدیم
We are the champions – my friends
ما قهرمانیم – دوستان من
And we’ll keep on fighting
و ما به مبارزه کردن ادامه میدیم
Till the end
تا آخر
We are the champions
ما قهرمانیم
We are the champions
ما قهرمانیم
No time for losers
زمانی برای بازنده ها نیست
‘Cause we are the champions of the World
چون ما قهرمانان دنیا هستیم

جیغ دست هورا برای کویین ?

دانلود

9-In the end

هرکی این آهنگو حتی اگه شده برای یبارم اپلود نکرده باشه از ما نیست:/
هرکی این آهنگو حتی اگه شده برای یبارم اپلود نکرده باشه از ما نیست:/

لینکین پارک ، چستر ... چستر کجایی I want Linkin park

این اهنگ رو تقریبا میتونیم بگیم معروف اهنگ لینکین پارک هست

It starts with one
همیشه شروع میشه
(Mike)
One thing,
این طور که
I don’t know why,
نمی دونم چرا
It doesn’t even matter how hard you try,
حتی مهم نیست که چقدر سخت تلاش کنی

Keep that in mind,
همیشه به ذهنت بسپار
I designed this rhyme,
To explain in due time,
این آهنگ رو درست کرم که زمان موعود رو توصیف کنم
All I know…
تنها چیزی که می دونم اینه که. . .
(Mike)
Time is a valuable thing,
زمان با ارزشه

Watch it fly by as the pendulum swings,
گذشتش رو تو تاب خوردن پاندل ساعت ببین
Watch it count down ’till the end of the day,
شمارش ماکوسش رو تا آخر روز زیر نظر داشته باش
The clock ticks life away,
با هر تیک تاک ساعت این زندگی که داره دور میشه
It’s so unreal…
خیلی غیر واقعی. . .
You didn’t look out below,
به بیرون نگاهی ننداختی
Watch the time go right out the window,
وقتی زمان داشت از پنجرت به بیرون پر می کشید
Tryin to hold on,
سعی میکنی نگهش داری
Didn’t even know, I wasted it all just to
watch you go
ندونستی که با رفتنت، همش رو تلف کردم

(Mike)
I kept everything inside,
همه چیزها رو تو دلم حبس کردم
And even though I tried,
و با اینکه سعی خودم رو کردم
It all fell apart,
همش از هم گسیخت
What it meant to me
یعنی معنیش چی میتونه باشه؟

Will eventually be,
یعنی به تدریج درست میشه؟


دانلود شاهکار راک اند رول قرن 21

یعنی به تدریج درست میشه =)؟


10-Love In Portofino10-Love In Portofino


من عشقم را در پورتوفینو یافتم:")


I found my love in Portofino
Perché nei sogni credo ancor
Lo strano gioco del destino
A Portofino m’ha preso il cuor
عشقم را در پورتوفینو یافتم
از آنجا که در رویاها هنوز باور دارم
بازی عجیب و غریب سرنوشت
در پورتوفینو قلب مرا گرفت

دانلود عشق


11-ماهی و گربه

موسیقی فیلم ماهی و گربه

پالت !گروه پالت جز بهترین اینای ایرانن بنظرم .

گوش کن اینم چیزی نیست...

جز این چاره ای نیست ...

گوش کن اینم میگذره ...

خاطرشو باد می‌بَره....
میرَقصه ، میریزه ، آخرین برگ از درخت..

میبنده ، میره آخر ، از شهر تیره بخت...!

دانلود

12-They Don't Care About Us

وقتی صحبت از مایکله دیگه حرفی باقی میمونه؟

دانلود

Skin head, dead head
Everybody gone bad
Situation, aggravation
Everybody allegation
In the suite, on the news
Everybody dog food
Bang bang, shot dead
Everybody's gone mad

All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me
Jew me, sue me
Everybody do me
Kick me, kick me
Don't you black or white me

All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us



سخن آخر :

زندگی بدون موسیقی اشتباهی بیش نیست. فکر کنم نیاز است که موسیقی انسان را تسخیر کند ، این نیاز هر آدمی هست.