کدوم اتاق فرار بریم؟ (داده های سایت t4f.ir)

از سرگرمی های مورد علاقه من اتاق فرار هست و هر بار که میخوام با دوستام برم کلی میگردم یه جای خوب پیدا کنم. دوست داشتم بدونم کدوم اتاق فرارها بیشترین و بهترین امتیاز رو دارن. از علاقه های دیگه ام هم اسکرپ کردن کردن دیتا هست خب فکر کردم چرا که نه و شاید این دیتا به درد بقیه هم بخوره. معروف ترین سایت در حال حاضر t4f.ir هست که برای تهران 310 تا اتاق فرار داره و خوشبختانه خیلی راحت بود گرفتن دیتا ها از این سایت.

سایت t4f.ir
سایت t4f.ir

این سایت اطلاعات مختلفی از بازی ارایه میده از جمله عنوان هر بازی، تعداد رای، میانگین رای، تیم ارائه دهنده، آدرس و غیره. یه ملاک خوب برای اینکه بفهمیم بازی ارزش رفتن داره یا نه اینه که تعداد رای ها و میانگین امتیاز بالا باشه. نمودار زیر این مورد رو نشون میده. محور افقی تعداد رای هر بازی و محور عمودی میانگین امتیاز رو نمایش میده. از اونجایی که امکان نداشت همه اتاق فرار ها رو به اسم روی نمودار مشخص کنم بازی های دارای بیشترین امتیاز رو انتخاب کردم تا اگه خواستید بهشون سر بزنید.

به مورد دیگه که میتونه جالب باشه محله های با بیشترین تعداد بازی هست که نشون میده تو محدوده تهرانپارس تعداد بیشترین بازی وجود داره. مکان های بعدی با بیشترین تعداد بازی رو میتونید ببینید