نظرت رو بگو.

من هدف های زیادی در زندگی دارم که خیلی خیلی بلندپروازانه است شاید به بلندی یک آسمان اما خب معنی اسم من میشه آسمان ها پس من خیلی از اون بزرگتر هستم نه؟😅

من واقعاً نمی‌دونم باید از کجا شروع کنم و یک قدم جدی به سوی اهدافم بردارم ،میتونم با قاطعیت بگم که بخشی از چیزی که منو زنده نگه می‌دارد اهداف منه ، من تصمیم گرفتم رفتار و عادات بدمو بردارم خودمو تغییر بدم آدم بهتری بشم همینطور آدم بهتری میشم دنیا رو هم تغییر بدم چون من «میتونم»


پس من باید بتونم ذهنمو کنترل کنم چون با این ذهن هم میتونم سقوط کنم هم میتونم صعود کنم ، پس در این مسیری که حرکت میکنم باید سعی کنم خودمو کنترل کنم و آدم بهتری بشم و اینو فراموش نکنم که تمام لحظات زندگی من فقط یکبار تکرار میشه پس باید به جلو حرکت کنم و تمام اتفاقات گذشته که ذهنم رو درگیر میکنه رو فراموش کنم و فکر کنم که هیچکدوم از اینا هیچوقت اتفاق نیافتاده باید از حالم لذت ببرم و به فکر آینده ام باشم ویرایش مسائل مهم برنامه ریزی کنم و از طریق ذهنم اهدافم رو نشانه گیری کنم.

تو نباید از اشتباهات بترسی چون چیزی که تورو نکشه قویترت می‌کنه

من این راه رو به درستی پیش میرم و به مقصدم میرسم مقصد موفقیت منتظرم باش چون من قوی تر از همیشه دارم میام،من دارم میام،بخشی از چیزی که منو نگه داشته و به من امید زندگی کردن میده😁

نظرت چیه ؟

برای اینکه از درگیری های ذهنی که دارم دوری کنم دیگه باید چیکار کنم؟