باید به بخش زنانه وجودم برگردم

چهارشنبه 29 فروردین »

چند وقتی بود مجبور به انجام کارهای مردونه ای شدم. یکی دو هفته ای هست پشت سر هم کار های مردونه انجام میدم.

امروز تصمیم گرفتم قسمت زنانه وجودم رو بغل کنم .

اول صبح رفتم خرید...و رنگ مو خریدم .

بعد هم رفتم یک شلوار جینی که مدت طولانی دلم میخواست داشته باشم خریدم.

بعد هم دم مزون یک سوپر مارکت دیدم. یک کیلو سینه مرغ خریدم که کیلویی 220 تومن بود. به اقاهه گفتم خورشتی خردش کنه چون خودم متنفرم به مرغ دست بزنم. یک ماست کوچک و یه جعبه دستمال کاغذی و یک خمیردندون هم خریدم و خداحافظ شد 440 هزار تومن!

ناهار اومدم خونه. برعکس همیشه که بیرون میخورم!

برنج رو خیس کردم . برنج شب مهمونی هم جداگانه خیس کردم.

بعد برای خودم یک پیمانه برنج پختم و تن ماهی رو جوشوندم .

موهامو که رنگ کردم و با سشوار خشک کردم و از نتیجه بسیار راضی بودم رفتم سراغ ناهار .

متاسفانه ساعت 5 بعد از ظهر شده بود.

پلو رو با تن ماهی قاطی کردم. کمی سس سویا و سس سیراچا و اب لیموی تازه و فلفل سیاه هم به این ترکیب اضافه کردم.

بعد یک فلفل دلمه ای نارنجی رو به قطعات مکعبی کوچک خرد کردم و خیار رو هم حلقه حلقه کردم و بعد از وسط نصف کردم .

حالا سبزیجات و کمی گردوی خرد شده رو به پلو اضافه کردم و تادا ... خوشمزه ترین سالاد تن ماهی جهان




شام مهمون داشتم یه نفر...

کباب ترش دیگی درست کردم که گیلانیه بسیار خوشمزه شد.

فردا باید برم کوه الان میخوابم

بای