شروع میکنم، از ابتدا :)

افکار مثبت یا منفی..
افکار مثبت یا منفی..
تنها برای اینکه بدونید من کی هستم، چرا دارم پست میزارم و هدفم از نوشتن چیه :)

مهرداد هستم، البته شاید (محمدحسین) در شناسنامه ولی به این اسم شناخته‌شدم. یک شخصیت تقریبا موازی با تمام اطرافیان؛ یک برنامه‌نویس جدا از هرجمعی حتی شاید یه دروازه‌بان هندبال! توی یه روز سرد زمستونی به‌دنیا اومدم و در حال حاضر یک (بچه‌سال) ۱۷ ساله هستم :)

از ۱۲ سالگی کلا درگیر با لپ‌تاپ و یه مشت کد روی مانیتورش بودم؛ زمانی که همه هم سن هام میرفتن تو کوچه و لذت بازی رو میبردن من پی یادگیری بودم! هیچوقت از کامپیوتر خسته نشدم؛ انتخابم بوده برای همه چیز، حتی ترجیحش به خیلی از آدم ها (به‌جز خانواده). با کامپیوتر تجربیات خوبی به‌دست آوردم، تونستم توی سن کم پول در بیارم و (شوآف نکنم) یه سر و گردن خیلی بلند از هم سن و سالام بالا تر باشم.


تنهایی، سولو شخص...

پی روابط نیستم، یادم میاد زمانی که توی سن بچه‌سالی و کم بودم (مثلا ۱۲ ۱۳) همش از تنهایی دم میزدم که وای چقدر تنهام من دیگه باید خودکشی کنم و فلان و همینطور پی رابطه و این چیزا بودمو حتی پیدا شد؛ اما وقتی که سنم اومد بالاتر یکم بالغ تر شدم و سر عقل تصمیم گیری کردم فهمیدم من (حداقل برای الان) نیاز خاصی به هیچ رابطه‌ای ندارم :) خودم برای خودم کافیم. نگذریم از حق روابط الان تقریبا یه چیز سمی شده که اصلا اون روندش یه چیز مزخرفیه واقعا (به نقل از دوستان تجربه کننده) در حالی که من پی عشق و علاقه واقعیم که زندگیمو بسازم.


به شدت اهل کتابم :) فکر نکن بچه درس خونیم اتفاقا برعکس از درس یجورایی فراریم. کتاب های کاریزماتیک، مهاجرت، زبان انگلیسی، زبان بدن، برنامه‌نویسی، کامپیوتر و... رو "یه خیلی زیاد" هستم. معتقدم کتاب میتونه نه تنها فکرتو آزاد کنه بلکه کلی چیزهایی که بالاخره یه جایی توی زندگیت به درد بخوره رو یادت میده :)

شاید بی ربط.
شاید بی ربط.

من برنامه‌نویس موبایلم و خیلی زیاد به لینوکس علاقه‌مند هستم. حتما در آینده یه مقاله در مورد توزیع های لینوکس براتون مینویسم. به تازگی استارت یادگیری فلاتر رو زدم چون به نظرم ازونجایی که برنامه نویسی اندروید با جاوا رو هم بلدم با فلاتر میتونم پکیج کاملی از برنامه نویس بودن موبایل رو ارائه بدم. همچنین طراح رابط و تجربه کابری (UI/UX) هم هستم که به صورت حرفه‌ای در حال کسب درآمد از این کار هستم.


ممنونم که تا اینجا خوندین؛ اولشم گفتم کلا قصدم اینه بدونین من کیم این وسطه :)

- ۲۲ فروردین ۱۴۰۳