چرت و پرت

همین الان که میخوام شروع به نوشتن کنم هزار تا فکر تو سرمه .. این من امکان داره هر لحظه این پست پاک کنه و به زندگی کسالت بارش ادامه بده ..من مثل خیلی از شما ها استعداد نوشتن ندارم ..خب این من تو خیلی چیزا استعداد نداره ..نمیدونم چس ناله اس خیلی نه؟این من همش در حال مقایسه خودش با دیگرانه ..این من خودشو دوست نداره ..این من احساس میکنه کمبودای خیلی زیادی داره ..اون میخواد خود ناقصشو بغل کنه ولی نمیتونه نمیخواد نمیشه ..این من الان فکرش اینه شماها موقع خوندن این متن چه فکری راجبش میکنین ..باهوشه ؟افسرده س ؟خنگه ؟منزویه ؟نه نه اشتباه نکنید من اصلن دنبال جلب توجه نیستم چص ناله ام نمیکنم فقط نمیدونم برای اولین پست چی بنویسم برای همین تصمیم گرفتم چرتو پرت بنویسم.عالیه! الان دارم چرتو پرت میگم .من هیچکدومتو نمیشناسم ،شایدم بشناسم ..کی میدونه ..میدونم خیلی مشکل داری :) خب کیه که مشکل نداشته باشه ..همه دارن..ولی این از مشکلات تو کم نمیکنه ..تو هنوزم داری با اون مشکلات دستو پنجه نرم میکنی فقط یادت باشه.. تو هر کاری کنی هر کی باشی عالی هستی :) ..خب سرت درد اومد نه داداش؟.(واقعا اگه یروز بتونم این کمال طلبی منفیمو درمان کنم خوشحال میشم....)

-تاریخ بزنم خیلی چیزه نه ؟ولی اگه پیر بشم الزایمر بگیرم اینو ببینم نفهمم مال چه زمانی هست چی؟1402