کدام علی؟ کدام کوفه؟

امام زمان چهل ساله دارن میگن من نائبم رو گذاشتم بالا سرتون
چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب زدینش چه خونی به دلش کردین
نوجووانا شما پاکین بشنوین دردهای علی رو...
یه کاری کردن مردمی که هی میگفتن "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" با امیرالمومنین علی که رهبرشون بود که امام علی جلوشون دست به محاسن سفیدشون کشیدن و طولانی گریه کردن! و اینا بر و بر نگاه کردن بازم حرف گوش ندادن...
میگفتن بیاین بریم جنگ با معاویه گوش نمیکردن، امام گریه کرد!
بعد دیدن اینا بدرد نمیخورن رو کرد به شهدا
اَینَ العَّمار...؟
کجاست قاسم سلیمانی...؟
کجاست صیاد شیرازی؟
کجاست حسین خرازی؟
تا دیر نشده برگردیم به زمان امام(ع) بشناسیم اون زمانه رو یکبار دیگه تاریخ داره تکرار میشه... علی داشتن و اینجوری بدبخت شدن!
امیرالمومنین یکبار فقط جلوی چشم یارانش گریه کردن
اما فعلا ما تا امروز دوبار اشک رهبری رو در اوردیم:
۱- فتنه‌ی کوی دانشگاه
کشور امام زمان رو ارازل و اوباش سیاسی، لیبرال‌های کثیف‌تر از منافقین ریختن بهم
رهبر انقلاب توی حسینیه گریه کرد... گفت من جلوی چشم امام زمان شرمنده شدم
ده سال بعد
۲-فتنه‌ی ۸۸
رفتیم نماز جمعه... رهبری در سال هشتاد و هشت در سن هفتاد سالگی جلوی چشم دوربین‌های جهان که دشمنان ما داشتند میدیدن گریه کرد گفت آقایِ ما سیدِ ما من یه جسم ناقصی دارم جان ناقابلی دارم یه اندک آبرویی هم دارم که شما دادین شده تنها هم باشم این آبرو و جسم و جان رو دست میگیرم نمیذارم کاری کنن
ما کجا بودیم؟
ما هم اونجا داشتیم گریه میکردیم
در حالی که او یار میخواست نه گریه کن
اما علی (ع) گریه میکردن یه عده مینوشتن که تو تاریخ ثبت بشه...نمیخواد تو تاریخ بمونه برو کمک کن!
امروز سید علی داریم بعضیا نمیفهمن اون روز خودِ علی رو داشتیم گریه‌اش رو در اوردن...
هزار و چهارصد ساله من و تو میخوایم بگیم نامرد نیستیم میگیم ما اهل کوفه نیستیم
نکنه صد سال دیگه بیان بگن ما اهل همدان و تهران و تبریز نیستیم؟!
تاریخ تکرار نشه ها :)