گل نرگس

سلام مولای مهربانم
یابن الحسن بگو کجایی !
تا قلبم را فدای قدومت کنم.
می دانم یک روزی پنجره ی امیدم
روبه جهان گشوده خواهد شد
دلم تنگ است مولا جان
محرم و عاشورا از راه رسید اما تو نیامدی ?
زیباترین گل دنیا عاشقانه هایمان بی جواب است... میدانم و یقین دارم روزی خورشید بجای اسمان از زمین طلوع خواهد کرد
گل نرگس دریاب مرا..
و چشمانم را به نورانیت جمالت بینا بفرما
تمام شد سفره ی گسترده پروردگارم
تمام جرعه های آبی که از فرط تشنگی در لحظه با یاد حسین نوشیدیم وتو را خواندیم
قطره های اشک، قلب لرزان،
دستان خالی ...
قلب بیمار . ..
من هنوز دعایم اجابت نشده مولا جان
تمام شده گستره ی سفره کریمان
اما من هنوز چشم به راهم
هنوز امیدم به یوسفم براه مانده!
اما تا نوای حیدری مولا قدری دیگر به نظاره خواهم بود
دریاب مولای من!
جمعه هست و عاشورای حسینی .

اللهم عجل الولیک الفرج

اللهم اجعل محیای محیا محمد وآل محمد