نمیدونم
آغازنامه

راستش من اینجا هستم تا بنویسم از تقابل بیرحمانه روحم با لحظات زندگی
و این داستان ها هر چند ناموزون،ترانه میشود در گوش باد
امید است روزی رقصی موزون از آن پدید آید
امضا:زردآلودی خواب آلود در جدال با سرما خوردگی ...
نمیدونم

راستش من اینجا هستم تا بنویسم از تقابل بیرحمانه روحم با لحظات زندگی
و این داستان ها هر چند ناموزون،ترانه میشود در گوش باد
امید است روزی رقصی موزون از آن پدید آید
امضا:زردآلودی خواب آلود در جدال با سرما خوردگی ...
مطلبی دیگر از این انتشارات
اولین نوشته: شعار یا چی؟
مطلبی دیگر از این انتشارات
ویرگول معجزه کرد🙏
مطلبی دیگر از این انتشارات
دنیای جذاب نوشتن...