شروع :)

به نام خدا
سلام به همه
امیدوارم که از مطالبی که منتشر می کنم لذت ببرید :)
تازه شروع کردم پس اگر مشکلی در مطالب میبینید به بزرگی خودتون ببخشین :} خوشحال میشم بهم بگید که
اصلاحش کنم
دمتون گرم که تا اینجا رو خوندین امیدوارم در ادامه همراه هم باشیم :)
فعلا تا ادامه ...
مطلبی دیگر از این انتشارات
هوای تنگ ،دل تنگ
مطلبی دیگر از این انتشارات
باید به بخش زنانه وجودم برگردم
مطلبی دیگر از این انتشارات
همون بهتر که خودم رو نشناسم (۱)