تابوی بکارت و اثارمنفی برای پسرها

اکنون ک این متن رو مینویسم سراسر وجودم خشمه

فقط دلم میخواد توی یه دشت بودم ب دور از هر ادمی

انقدر فریاد میزدم شاید درجا میفتادم میمردم

نمیدونم چی بگم

ولی باید بگم ،جای فریاد ها

باید با این کیبورد خودمو خلاص کنم

کاش میشد با زیاد تایپ کردن مرد

بگذریم

بحث میرسه ب همون عرزش گذاری های احمقانه(تاکید میکنم عرزش، ن ارزشی ک واقعا ارزش داشته باشه)



خب میخوام از چکیده مکالماتم با چندتا پسر بگم.راستش نوشتن اینا خیلی برام سخته ...شاید احمقانه بنظر بیاد ولی اینا نمیدونم چرا ولی یزمانی کابوس بود برام و هنوزم گاهی مرورشون تا مرز جنون میبرتم ،ولی خب بازم بسرم زد نبش قبر کنم .راستش یکی دونفرم نبودن یعنی انقدر این دست پسرا زیادن ک فقط امیدوارم چهارتاشون این پستو ببینن اندکی شاید تغیر عقیده بدن نمیدونم...

1_دختری ک قبل ازدواج سکس کنه ..دس

-اصن اوکی جناب ولی ایا شما خودتون هم قبل ازدواج کاری نمیکنید ؟

_نه من تاحالا با باکره سکس نکردم ابروشو نبردم

_خودت دیگ باکره نیستی مهم نیست؟

_ من مگه پرده دارم احمق؟(نه ک خودش خیلی فهمیدس)

_خب فرقش چیه وقتی شما فشار جنسی تحمل نکردی اون چرا باید تحمل کرده باشه برای تو؟

_چون وظیفشه ! کلیدی ک همه قفلارو وا کنه شاه کلیده ،قفلی ک همه کلیدا باززش کنن خرابه (وی کل وجود خودشو چیزش میدونه!)

_چرا من باید هم باکره نبودن شوهرمو تحمل کنم و هم فشار جنسی قبلشو؟خب دخترم نیاز جنسی داره ...

_چون پرده داری.اصلا دختر ....میخوره نیاز جنسی داره.تو ذاتا هرزه ای .اگه نبودی نمیگفتی از فشار جنسیت . تو هرزه (ج.. میگ سانسور کردم:/) ی بلقوه ای و هنوز ب بلفعل تبدیل نشدی

_اوکی ولی بهداشت جهانی چرت بودن پرده رو تایید کرده

_خفه شو .ن.ه خانم میخوای ب..ی دنبال بهانه ای ؟(و بغضم رو قورت میدم)

2_هر پسری حق داره زن باکره بگیره

_خب اینکه باکره نیست ب چ حقی باکره میخواد؟یعنی ناپاکم باشه حق داره با هزار نفر بخوابه؟

_بهرحال باید دختر ازمایش بده تا جامعه فاسد نشه

ب فرض اگ ازمایش علمی باشه اون دختر میتونه هزارتا کار کنه بدون د..ل تش بگه باکرم ! یعنی اینطوری پسرم میگ خب من همه کار کنم تش میگم باکرم:/ بدتر فساد تو فساد شد ک?

اصلا برای همین تابو الکی یجاهایی دخترو میکشن ،شما با کشتن دخترا میخوای فسادو پاک کنی ؟ ایا با یه مسئله غیر علمی از نظر پزشکی میشه فساد رو پاک کرد؟

ما ک ندیدیم !
ما ک ندیدیم !


بشخصه با سکس قبل ازدواج مخالفم(برای خودم و همسر ایندم ، تعین تکلیف نمیکنم برابقیه) امااا این واقعا عادلانه نیست دختری ک خودش رو حفظ کرده با پسری ک کاری کرده ازدواج کنه یا برعکسش

.کبوتر با کبوتر باز با باز ولی اینجا کند شاه کلید پرواز؟؟(اشاره ب مثال پوچ اون پسر کذایی)




سکس خارج از چهارچوب قطعا برای جنس مذکر نیز (به خصوص قشر نوجوان ) اسیب زاست
سکس خارج از چهارچوب قطعا برای جنس مذکر نیز (به خصوص قشر نوجوان ) اسیب زاست


پست های مرتبط

https://vrgl.ir/mY8Fk


https://vrgl.ir/a6rre


درباره عنوان بگم:

طبق تجربیاتم و چیزی ک دیدم خیلی از پسرها (اغلب نوجوان ) به بیراهه کشیده میشن و مثلا اینطور برداشت میکنن ک من چون پرده یا این چیزهارو ندارم و معیاری برای باکرگی من نیست پس برام اهمیت نداره و علی رغم اسیب های روحی و جسمی ک ناشی از این گونه روابطه (ک متاسفانه تبعیض قائل میشن و ضرر این روابط رو فقط برای دختر میدونن ) یاهمین افتخار دونستن سکس متعدد و جوی ک در برخی از نوجوانان پسر هست باعث میشه ک اون ها خیلی گرایش پیدا کنن ب فساد و اون رو افتخار بدونن حتی و درنهایت وقتی بخودشون میان میبینن ب پوچی رسیدن...

پس اگر تامل کنید خواهید دید ک خیلی از تبعیض های جنسیتی ک همواره ب ضرر یک جنس تلقی میشده ،هردوجنس رو میتونه تحت تاثیر منفی قرار بده

درصورتی ک باوجود تفاوت های کوچیک بین مرد و زن ،نباید فراموش کرد مردان هم روحی دارند ک ممکن است پژمرده شود

و مردانی ک فکر میکنند این ازادی حیوانی جنسی خیلی ب نفعشان است ،از اسیب های روحی و جسمی ان مطلع نیستند

و اسیب بدی توقع خونریزی همسر (افسانه بکارت)و حتی در برخی ایجاد یه فانتزی ک اگر این اتفاق نیفته دربهترین حالت سردی جنسی و اینجور مشکلات ممکنه براشون پیش بیاد

و دوبرابر شدن الکی مهریه هم یطرف همین قضیه باکرگیه (خب با خودش میگ به دختر این همه مهریه میدم پس فقط اون باید باکره باشه!(بگذریم ک گاهی اصلا مهریه ای نمیدن و گاهی هم بلعکس کمر اون مرد رو زیر فشار میشکونن)

این فیلم هم درباره ی عوارض سکس قبل ازدواج میگه پیشنهاد میکنم بینید و خواهید دید ک جدا از جنسیت اسیب زاست : کلیک کنید

و با وجود اینکه چندان معتقد نیستم یکدفعه یاد این ایه افتادم و خب این شاید یه نشونه خوبه :)

{و چه بسا چيزى را ناخوش داشته باشيد و آن به سود شما باشد، و چه بسا چيزى را خوش داشته باشيد و آن به زيان شما باشد، و خداوند مى‏داند و شما نمى‏دانيد(بقره 216) }