انسان یک گونه نقاد ، هنرمند و هوشمند است ! به همین خاطر است که پرسشگری میکند!
زن ها ?☕?

زنها ؛
گاهی
عاشقانههایشان را
دم میکنند
و می شود
همان چای خوشرنگ
با عطر هل و دارچین
که کنارِ حبه قندی از عشق
چقدر میچسبد!
..............................................................................................................
مطلبی دیگر از این انتشارات
من همیشه دختری بودم که خانواده میخواستن.
مطلبی دیگر از این انتشارات
کارآفرینان فینتک
مطلبی دیگر از این انتشارات
تا حالا جهان را، بدون زن تصور کردی ؟