منم مردم...

مرگ که فقط تموم شدن جان نیست.

مرگ میتونه با دیدن مرگم اتفاق بیوفته.

نیکا مرد...ولی نه 29 شهریور!

نیکا همون بیست و پنجم مرد! همونطور که همه ی افراد با غیرت ایرانی همراهش مردند.

منم مردم.

منم یه مرده ی متحرکم.



اره من هیج وقت هیچ وقت گریه نمیکنم. نمیتونم گریه کنم اشک از چشمام در نمیاد حتی اگه خودم بخوام. وای ولی اون اوایلی که نیکا مرد داشتیم اخبارو میدیدیم که یهو بی اختیار زدم زیر گریه.

اره گریم بند نمیومد بعدش بابام که هیج حرفی نزد ولی مامانم اولاش گفت گریه نکن و اینااااا که تا اومدم یکم از دلم حرف بزنم دعوام کرد. قبلشم که به بابام گفت دخترت داره گریه میکنه و تو چرا کاری نمیکنیبابام اومد دعوام کرد.

اره دیگه خلاصه اینه وصف نوجوونا



اصلا حوصله ی امید دادن و اینا ندارم ولی خلاصه اینکه فقط فقط کم نیارین بخواین خودتونو بکشین مثلا فک کنین اره میندازن گردن دولت مردم بیش تر میجنگن نهههه شما دارین تازه یه جنگنده رو میکشین که میتونست قوی بمونه ولی نخواست. دیگه خلاصه این دنیا خوب باشید و پی ازادی باشید اون دنیاهم خوشحال میشین.

دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه فقط ناراحت بودم دلم میخواست یچیزی بنویسم گفتم چیزیو بنویسم که هرروز ذهنمو درگیر گرده



عهههه راستییییی تازه یادم اومد معلمامون چه عوضی و زن ستیزننننن.

اره معلم علوممون میومد شعارارو رو دیوارا میدید میگفت اه اینا چیه رو دیوارا مینویسن حالم بهم میخورههه کلا هیتر کیپاپم هست جدی جدی عق میزنه وقتی بچه ها برای کلیپ علومشون رو دیتاشو اهنگ بی تی اس میزارن.

یا مثلا یکی از معلمامون تو کلاس دوستم بهشون گفته بوده هوا گرمه اگه میخواین مقعنه هاتونو بردارین و گوشیو میگیره دستش.

نگم براتون که بعدش میگه دیگه گرمتون نیس مقنعه هارو سر کنید منم دوستم بغل دستیش بهش میگه داشت فیلم میگرفت! دوستم میگه نه بابااااا اونم میگه چرا خودم دیدم.

دوست منم به بهونه ی سوال رفت پای میز دید بلهههه داشته فیلم میگرفتههه. اره دیگه خیلی اوضاع خیته

او شت ناظمامونو نگم براتوننننن



دیگه خلاصه بجنگین موفق میشیم نگران نباشین

______