یک چالش زنانه!

من راجب پریودی متنی قبلا نوشته بودم.ولی لازم هست بنظرم که یک فلش بک بزنم بزنم بهش و درمورد یک موضوع خیلی کوچک اما مهم حرف بزنم.

خانواده های ایرانی (تعدادیشون) معتقدن که وقتی یک دختر پریود میشه باید همه ی اون مسائل رو پنهون کنن و چک بزن تو صورتشون،این‌موضوع رو انقدر کش میدن که اون دختر برای خرید نوار بهداشتی خجالت میکشه میبینید؟ همین حرفای کوچیک و رفتار های به ظاهر ساده میتونه کلا ذهنیت اون دختر رو عوض کنه یا بعضی از خانواده ها تا قبل از پریودی بچه ها بهشون توضیحی نمیدن و میخوام راجب همین قضیه یک خواطره تعریف کنم تو کلاس چهارم دبستان یکی از دوستای من پریود شده بود و هیچ اطلاعاتی نداشت و تا اخر زنگ داشت بدون نوار سر میکرد و اخرش با عفونت روبه رو شد.

نمیخوام زیاد حرف بزنم ولی خانواده های ایرانی یجای قایم کردن این قضایا بهتره از قبل اطلاعات لازمه رو بدن و از مزایا ی این قضیه که من کامل براتون توضیح دادم به اون دختر بدن تا پیش زمینه ای داشته باشه

و‌ موضوع دیگه ای که خیلی داره خطر ایجاد میکنه اینکه از پدر و پسر ها یا مردای خونه قایم میکنن ولی این موضوع طبیعی و پدر خونه و برادر هم باید اموزش ببینند تا به اون بی حوصلگی چیزی اضافه نکنن و اون دختر رو درک کنن.

در کل این موضع عادیه و باید کم کم با پذیرفتنش توسط خودمون این قضیه رو عادی کنیم?✨

نمیدونم چرا این عکس ولی خیلی خیلی عکس قشنگیه^^
نمیدونم چرا این عکس ولی خیلی خیلی عکس قشنگیه^^