گیلگمش هنوز داره می گرده.گذرش اینجا افتاده!!!
دکل

انسان هم موج است
هم ماده
دزدکی می روم بالای دکل
لب هایم را،
در کابل های مخابرات
تزریق می کنم
رد شماره ات را می گیرم
گونه ات را می بوسم
و برمیگردم
می پرسی چرا؟
طبیعت دریا این است
موج هرقدر مشتاق باشد
صخره او را پس میزند
مطلبی دیگر از این انتشارات
شعر زندگی
مطلبی دیگر از این انتشارات
📸دوربین و من (1) | خانه دلتنگ است.📸
مطلبی دیگر از این انتشارات
کاش باران بگیرد | سیناعباسی