من آدم خوبی نیستم!اما


من آدم خوبی نیستم

اما دقیقا میدانم که چه هستم،

وبه اینکه هستم اکتفا نمیکنم اما به مراتب ازکسانیکه تظاهرمیکنندخوب هستند،

وآنهایی که نمیدانندباخودشان چندچند هستند_بسی جلو ترهستم،

یقین دارم درمن اشکالاتی وجوددارد

رسالت دارم که بکوشم عیبهایم را خنثی کنم،

وهمواره سکوت کنم درمقابل کسانیکه شعورم برایشان نامفهوم است،

ودیگربار سکوت کنم مقابل آنانی که شعورشان رانمیفهمم،

واخواهی آدمهایی که نقطه مقابل مان هستند جزاستیصال دست آورد دیگری نخواهد داشت،

ودروغی وقیحانه ترازاین درجهان وجودنداردکه کسی بگویدمن هرگزدروغ نمیگویم،

دروغهایی ترسناکترنیزهست؛اینکه به قدیسه باورداشته باشیم وآن راترویج کنیم،باور اینکه موجودی وجودداردکه ازهرحیض پاک منزه است خودجهل مرکبی ست که اهریمن رادرمیانه میدانش میرقصاند،

خوب بودن درواقع برای بشریت آنجایی اهمیت پیدامیکندکه مسئولیت انسان بودن راباخودیدک بکشد،

اینکه عارف وعابدوزاهدباشیم موجبات به حاشیه راندن آدمیت_وگم شدن متن وخوی اهلی گری ذاتی رافراهم میسازیم،

عادت کردن به اینکه من آدم خوبی نبوده ام وبایدبهترباشم کاردشواری ست لذا رسالتی ست که بدان مبتلایی م...

#شاهرخ_خیرخواه