من یک تروریستم

(من با افتخار تروریست هستم)


اصلا اهمیت ندارد حزب الهی باشی یاکه،چپ،راست،سکولار،لیبرال،جمهوری خواه،مشروطه وسلطنت طلب.فقط عاقل باش.چه تفکرآزادی این رامی پسندد؟که غربی هابه دلایل واهی کشورمان را اشغال کنند_رضاپهلوی رابرکناروتبعیدکنند_در۲۸مرداد۱۳۳۲برعلیه حکومت مردمی مصدق کودتا راه بی اندازند،محمدرضاپهلوی را گربه رقصان وآواره کنند_بعدازانقلاب جنگی تحمیلی باائتلاف۲۲کشورعلیه ماراه بیاندازند_سیاست مداران ماراترورکنند_دانشمندان ماراترورکنند_درموج اعتراضات مردمی سواربشوند،وباتقییر مواضع به نفع خودشان مردم را به کشتن بدهند،یادرهمین اعتراضات اخیر موسوم به زن زندگی آزادی؛

چه کسی به غربی ها اجازه دادکه ازمرزهای ایران مخصوصا کردستان اسلحه به داخل واردکنند که البته بولتن نیز درشبکهbbcبه این مهم اعتراف کرد،که البته همین دخالت کشورهای غربی باعث تشدید تنش و کشتار فی مابین شد.چه کسی به غربی هااجازه میدهد که کشورهای همجوارمارا اشغال کنند_نسل کشی کنند،واگر مابا آنها همراه نشدیم مارا تروریسم بخوانند،اصلا تروریست در مفاهیم شرق تفاوت دارد باآنچه غرب باب کرده است،ازنگاه غرب هرآن جریانی که برخلاف منافع اش باشد تروریست است،همانطور که نلسون ماندلا،چه گوارا،فیدل کاسترو،سپهبدسلیمانی،ووووبسیارانی راتروریست میخواند..اگر ملاک ضد امپریالیسمی تروریست بودن است. من با افتخار تروریست هستم...

#شاهرخ_خیرخواه