برای ما خستگان زندگی !

امیدوارم همینطوری ،کسی رو که دوست دارید در آغوش بگیرید و توسط کسی که دوستتون داره در آغوش گرفته بشید
امیدوارم همینطوری ،کسی رو که دوست دارید در آغوش بگیرید و توسط کسی که دوستتون داره در آغوش گرفته بشید


وقتی با یه ترس دائمی زندگی می کنی

واقعا نمی شه بهش گفت زندگی کردن!

اما از اون جایی که من یه ترسو بودم

همیشه با یه ترس دائمی زندگی کردم

با ترس از اینکه دنیا ارزش من رو نشناسه

که از همسن و سالام عقب بمونم

و ترس از اینکه رد بشم

کارم به جایی رسید که به خاطر این ترس

زندگی رو از خودم بگیرم

اون هم قبل از اینکه اصلا زندگی ام بتونه شکوفه بده

فقط بعد از مردن بود که فهمیدم

زندگی به خودی خود ، یه فرصته!

و دردی که حس می کردم کل زندگی ام رو توی خودش بلعیده

فقط یه بخش کوچیکی ش بود

یه روز آفتابی

یه روز بارونی

یه روز بادی

یاد گرفتم که زندگی

از همین روزهای مختلف ساخته شده

بخشی از دیالوگ های سریال کره ای بعد از مرگ(بازی مرگ) 2023

سریال راجع به پسری به نام چوی یی جه است که از تلاش برای زندگی کردن و رسیدن به اهداف خود باز مانده و دست به خودکشی می‌زند، حال او باید به دلیل مرگ خودخواسته مجازات شود.

یک مینی سریال هشت قسمتی هست . نمی تونم بدون لو دادن فیلم چیزی بگم ، پس خودتون ببینید! من که دوستش داشتم.

شعر پایانی سریال (متاسفانه نتوستم شعر تیتراژ رو به صورت جداگانه پیدا کنم برای آپلود) :

گوشه ای از این جهان ایستادی؟

توی این دنیا فقط یه دونه از تو هست

نمی تونی گریه کنی ؟

صدا کردن اسم تنها کسی که دوستش داشتی برات سخته

اشکالی نداره اگر با صدای بلند گریه کنی

تا وقتی که گریه هات توی آینده دوری شنیده بشه

اگه یه وقتی ، اتفاقی امروز رو دیدی

امیدوارم هیچ دردی یا نا امیدی برات باقی نمونده باشه

هنوز اونجا ایستادی؟

می ترسی که برگردی؟

چهره ای که با غم به خاطرم اومد

کسی هست که ازش ممنونم

کسی هست که بهش مدیونم

با اینکه معجزه ای که آرزوش رو داشتیم ، وجود نداره

قدرتی که بتونیم دوباره روی پاهامون بایستیم ، وجود نداره

به صدایی که تو رو در آغوش می گیره ، گوش کن : دوستت دارم / دوستت دارم