سریال کره ای قاشق طلایی

در حال دیدن سریال کره ای "قاشق طلایی 2022" هستم ، این سریال و شخصیت پردازی کاراکترهای داستان حسابی منو غافلگیر و شگفت زده کرد، دلم میخواد کسی باشه تا با هم سریال رو ببینیم و دربارش حرف بزنیم، وقتی سریال رو شروع کردم با شخصیت "لی چونگ سون" همذات پنداری داشتم ولی کاراکتر "هوانگ ته یونگ" منو شگفت زده کرد!

هوانگ ته یونگ ، رفتارش زمانی که فرزند یه خانواده پولداره و وقتی که فرزند یه خانواده فقیره تغییری نمی کنه و از استانداردهاش کوتاه نمیاد!

وقتی لی چونگ سون بهش میگه : چون فقیری باید حواست باشه و دردسر درست نکنی، هوانگ ته یونگ یه در جدید باز می کنه، به روی همه ما ، من ، شخصیت لی چون سونگ و همه لی سونگ چون ها .....

میگه دلیلی نداره چون فقیرم یه چیزهایی رو ندید بگیرم .... فکر می کنم چیزی که هوانگ ته یونگ داره اصالته! و آدمهای اصیل واقعا قابل احترامن! .... چون فقیر هستیم قرار نیست چیزهایی رو در خودمون و زندگی مون سرکوب کنیم ، حق داریم خودمون باشیم.....

داستان سریال تقابل فقر و ثروته و شخصیت پردازی کاراکترهای عالی و بی نظیر هست . من که حسابی عاشق سریال شدم و دلم می خواد احساسات و افکارم رو با کسی درمیون بذارم.