سلام به " ادوبی فیگما " :( شرکت ادوبی صاحب فیگما شد!

سلام رفقا?

هیچ جوره فکرشو نمیکردم روزی که بخوام انتشارات رو استارت بزنم با این خبر نوشتنم رو شروع کنم... ?‍♂️

واقعا کی فکرشو می‌کرد شرکت ادوبی بزگترین خرید تاریخ خودش رو انجام بده و با یه رقم عجیب و غریب صاحب یکی از خوش ساخت ترین محصولات دیجیتال حال حاضر دنیا بشه.

خیلی از دیزاینرهایی قدیمی‌تر که کارشون رو ابتدا با فتوشاپ و بعدش ایکس‌دی و اسکچ بردن جلو از سیاست های شرکت ادوبی تا حدودی خبردار هستند.

ادوبی ایکس‌دی به عنوان رقیب معرفی شده توسط ادوبی هیچوقت نتونست به اندازه فیگما و اسکچ کاربران رو مجذوب خودش کنه و اونا رو وفادار نگه داره تا جایی که یادمه آخرین آپدیت ایکس‌دی این بود که ایکس‌دی از این به بعد پولیه و دیگه به صورت کامل رایگان نیست!




در بلاگ رسمی فیگما موسس فیگما اینطور توضیح میده که:

خیلی به خاطر این تغییر بزرگ شگفت‌زده هستم و بی صبرانه منتظرم از زیرساخت‌ها و تیم قدرتمند ادوبی استفاده کنم و نکته‌ای اینه که فیگما قراره مستقل از ادوبی به کارش ادامه بده و رشد کنه و تیم ادوبی این فرآیند رشد رو تسهیل می‌کنه.

در مورد پلن آموزشی یا Education Plan هم گفت: به قوت خودش باقی هست و قرار نیست حذف بشوند.

و درآخرین پاراگراف خودش به این میپردازه که:

مثل خیلی از شماها من هم از بچگی با محصولات شرکت ادوبی کار کردم و بزرگ شدم و نقش بزرگی در افزایش خلاقیت من داشته.




برای مشاهده نسخه کامل این نوشته میتونید از طریق لینک زیر وارد سایت فیگما بشید:


https://www.figma.com/blog/a-new-collaboration-with-adobe/





واکنش طنز کاربران فضای مجازی به این خبر:

به یاد فیگما - از سال 2016 تا 2022 - واکنش طنز کاربران توئیتر نسبت به بزرگترین خرید تاریخ شرکت ادوبی :)
به یاد فیگما - از سال 2016 تا 2022 - واکنش طنز کاربران توئیتر نسبت به بزرگترین خرید تاریخ شرکت ادوبی :)




به نظر شما با این اقدام شرکت ادوبی سرنوشت فیگما چی میشه؟