جنگ تصویری یلدا ??

سلام ببخشید که اینقدر دیر جنگ تصویری یلدا ای رو گذاشتم

بریم ببینیم چی خواهد شد


ساده معمولی
ساده معمولی

بچه ها کسی هندونه می خوره ؟

عجیبی
عجیبی

به من یک تکه بده

لوس
لوس

منم می خوام

ساد معمولی
ساد معمولی

تو که داری

لوس
لوس

نه نگاه همه ی این ها پلاستیکی است !

خپل
خپل

من خودم هندونم هندونه می خوام چی کار

این آخریشه
این آخریشه

من همین یک دونه رو پیدا کردم به شما هم نمی دم !

موش ?‍♀️
موش ?‍♀️

کاش زود تر می گفتی من تازه شروع کردم ☹

خوابالو ?‍♀️
خوابالو ?‍♀️

من تازه تموم کردم دارم به این فکر می کنم دیگه توی خونه هندونه داریم ?

دندون موشی
دندون موشی

منم می خوام من خیلی وقته تموم کردم

من می یام نمی خواد برام تا اینجا بیاری ?

خرگوش ?‍♀️
خرگوش ?‍♀️

منم می خوام خوب که گفتی خیلی وقت بود که تموم کرده بودم گشنم بود می خواستم پوستشم بخورم

تعجب بر انگیز ?‍♀️
تعجب بر انگیز ?‍♀️

آه آه من یک هندونه خورده بودم اینم تازه شروع کردم فکر کنم تا من این رو تموم کنم طول می کشه شما بخورید نگران من نباشید ?

لباس تابستونی ها ?‍♀️
لباس تابستونی ها ?‍♀️

ما هم همینطور ?

?‍♀️
?‍♀️

منم داشتم شروع به خوردن پوست های هندونه می کردم خوب که گفتین

پلنگ صورتی
پلنگ صورتی

با این قیافه ای که من دارم دیگه کسی جرئت نمی کنه من رو بخوره ?

شِرک
شِرک

من چشمام استیگماته نمی تونین من رو بخورید ?

از این ها که همیش جست می گیرن
از این ها که همیش جست می گیرن

چرا قیافه ی خودت رو عوض کردی ؟کسی من رو نشناسه که کسی نتونه من رو بخوره !

حسنی
حسنی

مامان این ها خیلی خوش مزه بودن برو دوباره بخر !!

مامانش : بچه این ها رو گذاشته بودم برای یلدای سال بعد دیگه پول از کجا بیارم بخرم ☹

پت و مت
پت و مت

اولین یلدای من و خواهرم ✌

پت و مت
پت و مت

من و خواهرم یهویی ✌

سردرگم ?‍♀️
سردرگم ?‍♀️

مامان ایجا کجاست من رو اوردید ؟؟

جنگله یا گلخونه !؟؟

تم و جری
تم و جری

بچه سمت راست : مامان عجب لباس خوشگلی خریدی

بچه سمت چپ : مامان من واقعا از این لباس زشت و بی ریخت بدم میاد میشه بریم فروشنده عوضش کنه ؟

مامانشون : نه نگاه کن چی خوشگله همین قشنگ تره


اگر دوست داشید و دلتون میخواد متن های من رو بخونید پس صفحه ی من رو دنبال کنید.

و نظرتون رو هم برام بنویسید.

برای دوستانتون هم بفرستید تا همه با هم بخندیم.

ممنون ??