جنگ تصویری ?

جنگ تصویری کانال شاد کلاس ??

دانش آموز
دانش آموز

سلام بچه ها چرا هی دارین دعا می کنید

دانش آموز
دانش آموز

خدایا خواهش می کنم التماس میکنم

داره خمیازه میکشه
داره خمیازه میکشه

هااااااا

داره خمیازه میکشه
داره خمیازه میکشه

خمیازه

دانش آموز در حال مسواک زدن
دانش آموز در حال مسواک زدن

چیه دارم مسواک می زنم دیگه نگاه نداره

دانش آموز در حال صبحانه خوردن
دانش آموز در حال صبحانه خوردن

گربه سفیده : مامان این نمی زاره من صبحانم رو بخورم
گربه رنگیه : مامان مگه قرار نشد چون کرونا امده برای این یه شیشه شیر جدا بخری!!
گربه سفیده : اگه قراره شیشه شیر من نو بشه من شیشه شیر جدا گونه می خوام
ماماننشون : باشه

دانش آموز
دانش آموز

هر دوتاشون : سلام بچه ها صبح بخیر

معلم
معلم

سلام دانش آموزان گل خودم

مدیرو معنی : مدیر
مدیرو معنی : مدیر

مدیر هستن ایشون : امتحان اللقوی
معنی : امتحان لغو شد

دانش آموز
دانش آموز

من تازه داشتم بیدار می شدم ?

دانش آموزی که هی اجازه می گیرد
دانش آموزی که هی اجازه می گیرد

اجازه اجازه
معلم : بگو
خانم سولات امتحان رو کی ارسال می کنید ؟

دانش آموز ?‍♀️
دانش آموز ?‍♀️

بشین سر جات هنوز شروع نشده میگه سوالات رو کی ارسال می کنید ایش

دانش آموز
دانش آموز

مگه امتحان داشتیم من سرکلاس خواب بودم چیزی نفهمیدم بعد بلند شدم دیدم مامانم برام غذا اورده

دانش آموز
دانش آموز

بچه ها من چشمام استیگماته نمی شنوم چی میگه چی گفت ؟

دانش اموز
دانش اموز

گفت امتحان داریم منم الان تولدم هست ولی کسی پیشم نمی یاد توی این روز ها

هم درد
هم درد

آخی آخی ناراحت نباش

دانش آموز
دانش آموز

ما میایم خونتون

دانش آموز
دانش آموز

گربه : کجا کجا کجا کرونا
مرده : مگه کلاس نداری چرا رلکس روی تخت خوابیدی و لم دادی ما بچه که بودی اینجوری نبودیم( همه ی خانواده ها این را به بچه هایشان می گویند)؟

دکتر نمی دونم اسمش چیه همین جوری وارد بحث بچه ها شد
دکتر نمی دونم اسمش چیه همین جوری وارد بحث بچه ها شد


دوستان می خواستم از وضعیت بیمارستان براتون بگم اینجا خیلی اوضاع خیلی بده شما هم تولدتون رو برای امسال در خانه بگیرید ولی اول درس بعد تولد و تفریح
هیچ کس نباید از خانه خارج شود تمام
خدانگهدار

مامانشه اون یکی هم دانش آموز
مامانشه اون یکی هم دانش آموز

مامان : اگه صفر بشی پوستت رو می کنم بچه
بچه : من بیست می گیرم قول میدم حالا میشه بری بیرون کلاس شوع شده
مامان : نه ولی باش

دانش آموز
دانش آموز

بچه ها من واقعا اینقدی ماهی دیدم

این کیه دیگه
این کیه دیگه

سکوت کنید

دانش آموز
دانش آموز

باشه مامان

مامانشه
مامانشه

مامانشه : مگه بهت نگفته بودم من رو مامان صدا نزن

دانش آموز
دانش آموز

باشه مامان

مامانش
مامانش

هر چی بهش می گن دوباره میگه مامان خدایا
ساکت

دانش آموز
دانش آموز

?‍♀️

دانش آموز
دانش آموز

با هم دوست باشید

دانش آموز
دانش آموز

هر دوتاشون : چون تو گفتی باشه

دانش آموزی که تنها توی خونه هست
دانش آموزی که تنها توی خونه هست

بچه ها الان توی خونه هیچی هیچکی نیست یک صدا ای شنیدم ولی استرس امتحان داشتم حالا استرسم بیشتر شد

دانش آموز
دانش آموز

صدای چی بود ؟
من به این پیچدگی رسیم بچه ها چطوری خودم رو گره زدم ؟

دانش آموز
دانش آموز

بچه ها ساکت باشین من الان توی عملیات هستم

دانش آموزی که تنها تو خونه هست
دانش آموزی که تنها تو خونه هست

نمی دونم صدای چی بود
جواب : گره زدی دیگه به همین سادگی

بدون توضیح ?‍♀️
بدون توضیح ?‍♀️

بچه ها حالا امتحان می گیرن یا نه چون می ترسم وقتی نمرم باید اینجوری بشم
حالا به خانم باید التماس کنم یا نه

دانش آموز بی خیال
دانش آموز بی خیال

من نمی دونم من که دارم با خیال راحت برنامه کودکم رو می بینم خدا رو شکر که مادرم هم نیست که هی بگه بخون بخون

دانش آموزی که هی اجازه می گیره
دانش آموزی که هی اجازه می گیره

خانم خانم کی امتحان می گیرید

معلم
معلم

بچه ها برای همه یک نمره ی منفی می نویسم چون همتون لم دادید و امتحانتون هم لغو شد

دانش آموز تنبل
دانش آموز تنبل

من که داشتم چایی می خوردم الان هم نشستم روی مبل دوباره ی چایی می خورم امتحان ایجا چی میگه دیگه

دانش آموز
دانش آموز

بچه ها شما الان امتحان لغو شده می خواید چیکار کنید ما مبلمون خراب شده حالا فقط همین ازش مونده بخاطر همین دارم روی این می شینم و فیلم می بینم که شیک تر بشم

دانش آموز رلکس
دانش آموز رلکس

چه فیلمی می بینی
من مثل همیشه به کنار بالکن عادت دارم همین جا نشستم دارم فیلم واقعی می بینم ( منظور از فیلم واقعی زندگی مردم )

دانش آموز رلکس
دانش آموز رلکس

نگاه این مرد رو داره خورشو می زنه به دیوار کاش می شد بفهمم چی میگه ؟

دانش آموز رلکس
دانش آموز رلکس

بزار برم نزدیک تر صداش نمی یاد آها داره از بدبختیش می گه ههههه ما خوشبخت ها رو باش این بدبخت ها رو باش ??

دانش آموز
دانش آموز

بچه ها انگار صدای در میاد یکی داره در می زنه

دانش آموز سمج
دانش آموز سمج

منم در رو باز کن باز کن دیگه اومدم بازی کنیم

دانش آموز
دانش آموز

من نمی تونم در رو باز کنم و اگه هم میتونستم هم در رو باز نمی کردم بعد از کرونا بیا خونمون حالا همون جا وایسا تا زیر پاهات علف سبز بشه

دانش آموز با همسایه و با اون یکی همسایه
دانش آموز با همسایه و با اون یکی همسایه

بچه ها این همون دانش آموز هست که یک سال از ما بالا تر بود اینقدر بدم میاد ازش

دانش آموز با همسایه و با اون یکی یکی همسایه
دانش آموز با همسایه و با اون یکی یکی همسایه

این مرده که از پشت داره نگاه می کنه نکنه چشمش دنبال دختر همسایه هست الان برم بزنمش می یام اصلا ولش کن نباید با این مدل آدم ها دعوا کرد اگر من زخمی شدم چی

دانش آموزی که امروز تولدشه
دانش آموزی که امروز تولدشه

بچه ها امروز تولد منم هست میشه برام آرزو کنید
خودم آرزو کردم ها ولی شما هم آرزو کنید

دانش آموز
دانش آموز

آرزو می کنم گوشی معلم ها خراب بشه
تو خوت چه آرزو ای کردی

دانش آموز
دانش آموز

آرزوت رو دوست نداشتم
من خودم آرزو کردم کرونا تموم بشه

دانش آموزی که همیشه در حال عکس گرفتن است
دانش آموزی که همیشه در حال عکس گرفتن است

آرزو میکنم تو از این لوس بازی ها در بیای
بچه ها من می خوام عکس بگیرم کسی اینجا نیست از خودتون عکس بگیرید بزارم کنار عکسم

دانش آموز
دانش آموز

آرزوی بهترین ها رو برات دارم
این عکس من

دانش آموز
دانش آموز

اینم عکس ما
بچه ها ما امروز با رعایت پروتوکل های بهداشتی قراره ساق دوش بشیم

دانش آموز
دانش آموز

من چشمام آستیگماته نمی بینم ولی عکس عروس و داماد رو بفرست

عکس  عروس و دوماد
عکس عروس و دوماد

اینم عکس عروس و داماد

دانش آموز
دانش آموز

بچه ها خانم گقته امتحان می گیره لغو شده بود ولی الان می خواد امتحان بگیره
راستی عروسیشون مبارک باشه

دانش آموز جدید
دانش آموز جدید

سلام بچه ها من هیچی نخوندم

خانم ما کرونا گرفتیم حالمون خرابه نمی تونیم امتحان بدیم

این مامانه
این مامانه

حتی اگه حالتون بد باشه باید امتحان بدید

خانم نویسنده اگه یک بار دیگه من رو مامانش تایپ کنی دیگه برات ایفای نقش نمی کنم

نویسنده : من معذرت می خوام خانم مراقب

خانم مراقب : حالا بهتر شد

دانش آموز درس خون ولی باحال
دانش آموز درس خون ولی باحال

بزار عکس عروس و دوماد رو ببینم
مبارکه
من می دونستم این معلم آخر امتحانش رو می گیره دارم مرور می کنم که یک وقت توی مجازی خراب نکم امتحانم رو

دانش آموزی که همیشه بی خیاله حتی در بدترین شرایط
دانش آموزی که همیشه بی خیاله حتی در بدترین شرایط

ولش کن امتحان رو
من بازی جدید گرفتم می خوام بازی کنم

دانش آموز درس خون خیلی درس خون
دانش آموز درس خون خیلی درس خون

من با کامپیوتر درس می خونم
بچه ها بخونید که این امتحان مستمر هست

دانش آموز درس خون
دانش آموز درس خون

من هم دارم می خونم

دانش آموزی که همیشه نمره میخواد
دانش آموزی که همیشه نمره میخواد

خانم نمره خانم نمره

دانش آموز نمره ای
دانش آموز نمره ای

خانم نمره خانم نمره

دانش آموزی که از هیچ چیز خبر ندارد
دانش آموزی که از هیچ چیز خبر ندارد

خانم نمره خانم نمره

همون دانش آموزی که از هیچ چیز خبر ندارد
همون دانش آموزی که از هیچ چیز خبر ندارد

یعنی امتحان رو آخر می خواد بگیره وای خانم واقعا نمره

دانش آموزی که از هییچ چیز خوشش نمی یاید و بی خیال است
دانش آموزی که از هییچ چیز خوشش نمی یاید و بی خیال است


بچه ها من از التماس کردن خوشم نمیاد چه صفر بشم چه خوب بشم دیگه کاریش نمیشه کرد

دانش آموز همیشه حاضری برای هر کار
دانش آموز همیشه حاضری برای هر کار

من خوندم دلتون بسوزه

دانش اموز شکمو در هر شرایط
دانش اموز شکمو در هر شرایط

بچه ها مامانم میگه باید امتحانم رو خوب بدم بعد غذا بهم میده آخه این انصافه

دانش آموزی که فقط می گوید چرا آخه ،  وای نه
دانش آموزی که فقط می گوید چرا آخه ، وای نه

وای آخر معلم کار خودش رو کرد

همون دانش آموز اما انگار تنبلیش هم اضافه شد
همون دانش آموز اما انگار تنبلیش هم اضافه شد

خانم یا امتحان نگیرید یا نمره بدید

دانش آموز استرسی
دانش آموز استرسی

وای امتحان داریم اگه مامانم بفهمه پوستم رو می کنه

معلم جدید
معلم جدید

بچه ها من معلم جدیدتون هستم من قراره مراقب امتحان شما ها باشم

دانش آموز
دانش آموز

ما تازه داشتیم برای خودمون جشن می گرفتیم

دانش آموز که همیشه گریه میکنه البته گریه هاش هیچ جوابی روی معلم نمیزاره
دانش آموز که همیشه گریه میکنه البته گریه هاش هیچ جوابی روی معلم نمیزاره


من توی مهمونی بودم حالا باید برم خونه امتحان بدم یا مهمونی

دانش آموز
دانش آموز

جلو نیا می خوام ویس بگیرم صدات توی ویس میاد

دانش آموزی که همیشه دانش آموز ها رو درک می کنه وهمیشه براشون برنامه داره یعنی یک جور هایی دستیار  معلم پرورشی هست
دانش آموزی که همیشه دانش آموز ها رو درک می کنه وهمیشه براشون برنامه داره یعنی یک جور هایی دستیار معلم پرورشی هست


بچه ها می دونیم بعد از امتحان دیگه می میریم
پس بیاد خوشحالیم رو بکنیم
همه بگید سیب
گرفتم

دانش آموز ( گروه سرود )
دانش آموز ( گروه سرود )

بیاین برای آخرین بار آهنگ گروه سرود مدرسه رو بشنوییم

دانش آموز
دانش آموز

بیاین برای آخرین بار غذا مون رو تا آخر بخوریم

دانش آموز
دانش آموز

بیاین برای آخرین بار از معلم نمره بخوایم

دانش آموز و همسایهایش
دانش آموز و همسایهایش

بیا برای آخرین بار از همسایه های خودمون خداحافظی کنیم
خدافط دختر همسایه

دانش آموز
دانش آموز

بچه من نبودم مامانم برای تنبیه من، من رو کرده توی این جوراب حالا خانم درس می ده

معلم جدید
معلم جدید

برای امتحان آماده باشد می خوام صفحه ی سوالات امتحان رو بفرستم

دانش آموز
دانش آموز

امتحان آخه برای چی به ما نگفته بودن
پس یک نون خوشکی بدین به ما قبل از امتحان

این دفعه واقعا مراقب هستن ایشون
این دفعه واقعا مراقب هستن ایشون

بچه ها من مراقب امتحانتونم ساکت

دانش آموز آستیک مات
دانش آموز آستیک مات

بچه ها من چشمام استیگماته سوالات رو نمی بینم

جواب ها رو برام بفرستید


اگر دوست داشید و دلتون میخواد متن های من رو بخونید پس صفحه ی من رو دنبال کنید.

و نظرتون رو هم برام بنویسید.

برای دوستانتون هم بفرستید تا همه با هم بخندیم.

ممنون ??