تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند🌱

چند وقت پیش یه سری به کتابخونه زدم که بین قفسه ها یه کتاب با جلد خیلی زیبا و عنوان جذاب توجه من رو به خودش جلب کرد

یه کتابی که در سال 2012 منتشر شده بود و از نویسنده کتاب مشهور«مردی به نام اُوه» یعنی فردریک بکمن بود:)

کتاب رو برداشتم و تیکه کوچولویی ازش رو خوندم از همون اول لبحند روی لبام نشست و با خودم گفتم باید حتما این کتاب رو امانت بگیرم و توصیه های این پدر مهربون به فرزندش رو بحونم و الان که خوندن کتاب تموم شده راستش باید اعتراف کنم که یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم


توی این کتاب فردریک بکمن در کنار طنز جذابی که داره توصیه های خیلی جدی با زبون خودمونی رو برای زندگی بهتر در این دنیا به پسرش ارائه میکنه توصیه هایی که اگه بهشون خوب فک کنی میبینی که چقدر با رعایتشون زندگیت زیباتر و جذاب تر خواهد شد

نویسنده در این کتاب درباره جنبه های مختلف زندگی صحبت کرده درباره اولین عاشق شدن درباره فوتبال دیدن راجب ایمان به خدا و درباره سختی های بچه داری:) هرچیزی که شما فکرش رو بکنید

این کتاب به معنای واقعی کلمه خودمونی و روونه و باعث میشه که به هیچ وجه حوصلتون سر نره و تا آخر با شور و اشتیاق ماجرا و توصیه هارو دنبال کنید

نقطه قوت دیگه کتاب که توجه من رو به خودش جلب کرد کوناه بودن بخش های مختلف و تقسیم بندی موضوعات بود که میتونستی از هرجایی که بخوای شروع به خوندن کنی.

تیکه هایی که به نظرم خیلی جذاب اومدن و توصیه های جالب و خوبی بود رو اینجا بارگذاری میکنم

اگه دوست داشتید بخونید🙂🌱



باید از  مامانم درباره اولین مدفوع عمرم بپرسم حتما😂
باید از مامانم درباره اولین مدفوع عمرم بپرسم حتما😂





:)
:)












این تیکه قلبم رو اکلیلی کرد❤
این تیکه قلبم رو اکلیلی کرد❤



پ.ن:ولی چقدر خوبه کسی رو پیدا کنی که تورو فراتر از چیزی که هستی دوست داشته باشه مگه نه؟!🙃🌈