بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت + تجربه شخصی من

همونطور که میدونین یک روش جدید برای رفع چین و چروک، رفع افتادگی پوست و زیبا تر شدن پوست به اسم هایفو تراپی به وجود آمده و جدیدا وارد ایران هم شده. از اون جایی که خیلی از خانم ها و آقایان هم مثل من برای انجام هایفوتراپی در رشت به دنبال یه کلینیک خوب و معتبر هستن که در کنار رفع مشکلات پوستی و استفاده از دستگاه های خوب، مبلغ و هزینه مناسبی هم دریافت کنه. خواستم تجربه شخصی خودم رو درباره بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت در اختیار همه بزارم. تا مثل من درگیر گشتن در رشت و صرف زمان زیاد برای پیدا کردن یک پزشک و کلینیک هایفو تراپی خوب و با کیفیت نباشن.

برای انتخاب یک کلینیک هایفو تراپی خوب در رشت، توجه به چند نکته برای من خیلی مهم بود. چون سلامت پوست و بدن برای من خیلی اهمیت داره و نمی خواستم اصلا ریسک کنم و خودمو در معرض خطر و آسیب های جدی قرار بدم. از سمت دیگه کیفیت کار و نتیجه نهایی هم خیلی برام مهم بود چون می خواستم که پوستم محکم، قوام دار و شاداب بشه و افتادگی صورتم به صورت کامل برطرف بشه. بعد از تحقیق ها و بررسی های خیلی زیاد تونستم لیست کلینیک های زیر رو که هایفوتراپی انجام میدن رو پیدا کنم که به ترتیب کیفیت و رضایت خدمات بهتون معرفی میکنم.

یک نکته ی خیلی مهم که برای انتخاب کلینیک هایفو تراپی توی رشت برای من خیلی مهم بود که همه شما ها هم به نظر من باید توجه زیادی به این نکات برای انتخاب مرکز خدمات زیبایی خودتون بکنین، رو بهتون میگم:

یکی از ویژگی هایی که برای انتخاب مرکز خدمات زیبایی برای من خیلی مهم بود، این بود که مرکز و پزشک، مجوز های لازم رو داشته باشن. به خاطر اینکه خیلی از مراکز زیبایی کلاهبردار هستن و بدون مجوز و تخصص خدمات زیبایی یا تهاجمی رو انجام میدن و این موضوع خیلی خطرناکه و باعث به وجود آمدن آسیب های جدی و شدید برای فرد میشه. به همین دلیل میتونم بگم یکی از اولین نکته های قابل توجه برای انتخاب کلینیک هایفو تراپی برای من داشتن مجوز های مورد نیاز بود.

از طرف دیگه حضور پزشک و متخصص با تجربه‌ی بالا در تمام مراحل کار برای من اهمیت زیادی داره و می خواستم تا زیر نظر مستقیم بهترین متخصص این کار انجام بشه.

ویژگی دیگه ای که برای انتخاب و مراجعه به مرکز هایفوتراپی رشت، خیلی برای من مهم بود استفاده از بهترین دستگاه های به روز و با کیفیت برای انجام هایفو تراپی بود. نکته نهایی هم که برای همه افراد متقاضی خیلی مهمه قیمت منطقی و منصفانه هستش.

تاثیر هایفوتراپی روی صورتم
تاثیر هایفوتراپی روی صورتم

بعد از بررسی و تحقیق زیاد به چند تا از کلینیک های زیبایی مراجعه کردم و میتونم بگم از بین تمام کلینیک هایی که مراجعه کردم کلینیک دکتر امانی به خاطر کیفیت بالاتر و قیمت منصفانه تری که داشتن برای هایفوتراپی توی رشت خیلی بهتر بودن و تقریبا میتونم بگم از بین کلینیک های زیبایی که توی رشت هستن پیشنهاد من به دوستانم این کلینیکه.

کلینیک زیبایی دکتر امانی

کلینیک دکتر امانی رو به عنوان بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت معرفی میکنم به دلیل اینکه از دستگاه های به روز دنیا استفاده میکردن، با پزشکان و متخصصان خیلی مطرحی توی این رشته همکاری میکردن، تکنسین های دوره دیده توی تمامی مراحل انجام کار حضور داشتن و قیمت خدماتشون هم در کنار کیفیت بالای کار، واقعا منصفانه و منطقی بود. این کلینیک خدمات دیگه ای مثل بلفارو پلاستی، مزو تراپی مو، بوتاکس، تزریق ژل، لیفت بینی با نخ، جراحی بوکال فت و لیپوساکشن غبغب، تزریق چربی و پی آر پی و ... هم در بهترین کیفیت موجود در رشت داره و واقعا از خدماتی که دریافت کردم خیلی راضی هستم و میتونم بگم مشتری ثابت کلینیک دکتر امانی شدم.

آدرس و تلفن کلینیک دکتر شهروز امانی رو براتون میزارم:

آدرس: گلسار . خیابان 122 .چهارراه دوم . ساختمان فرهام. طبقه اول

آدرس سایت: www.drammani.com

شماره تماس: 01333733126


با این که به نظرم بهترین مرکز هایفو در رشت کلینیک دکتر امانی هستش، اما چند تا از کلینیک های دیگه ای هم که موقع جستجو و تحقیق بهشون برخورد کردم رو هم همراه با آدرس و شماره تماس بهتون معرفی میکنم تا با دید بازتری هایفوتراپی رو انجام بدین. راستی بگم که خودم شخصا از خدمات کلینیک دکتر امانی استفاده کردم و از بقیه این کلینیک ها خدماتی دریافت نکردم.

کلینیک زیبایی آلما

این کلینیک هم خدماتی مثل لیزر موی زائد، پاکسازی پوست، میکرونیدلینگ، پارافین تراپی، ماساژ تخصصی، هایفو تراپی، آر اف تراپی، آنزیم تراپی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، مزو تراپی و ... داره.

آدرس: رشت، منظریه . چهارراه ولیعصر . ساختمان کریم . طبقه پنجم . واحد 11

شماره تماس: 01333662196




کلینیک لاوین

خدمات کلینیک لاوین در رشت هم شامل موارد زیر میشه:

جوان سازی پوست, هایفو تراپی, تزریق بوتاکس به صورت

  • تزریق ژل یا فیلر به صورت
  • میکرودرم ابریژن, میکرونیدلینگ
  • لایه برداری شیمیایی, لیزر درمانی, جوان سازی نوری
  • مزو تراپی, پی آر پی , کربوکسی تراپی
  • آر اف فرکشنال, لیفت صورت
  • فیلر کردن یا پر کردن بدن
  • تزریق ژل ها , تزریق چربی, خدمات مو,
  • پی آر پی, آر اف, لیزر موهای زائد بدن

آدرس: رشت . گلسار . چهارراه شهید بهشتی . درمانگاه لاوین

شماره تماس: 013-33732526




کلینیک هیوا

خدمات این مرکز هم زیاد هستن و شامل:

هایفو تراپی، انواع مزو تراپی، انواع کربوکسی تراپی، کربن تراپی با لیزر، تزریق انواع ژل و فیلر، تزریق انواع بوتاکس، تزریق هیر فیلر، فشیال حرفه ای پوست، پیرسینگ، برداشتن انواع ضایعات و خال، درمان تیرگی جاهای مختلف بدن، درمان مشکلات پوستی

آدرس: رشت خیابان طالقانی(بیستون)، روبه روی سه راه معلم، بالای داروخانه شبانه روزی سیف پور، مجتمع آیدا، ورودی داخل بن بست زحل، طبقه ۲ واحد ۴ کلینیک هیوا(دکتر غزاله ربانی)

شماره تماس: 01333238862




مجموعه زیبایی و لیزر گالریا

https://virgool.io/p/kv6pqxeze5te/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%87%D9%85%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA%D8%AE%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%87%D9%85%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%B3%D8%AA.%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%85%D8%AB%D9%84%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D8%8C%D9%85%D8%B2%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D8%8C%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%8C%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%D8%8C%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%8C%DA%98%D9%84%D9%88...%D8%AF%D8%B1%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA%D8%AE%D9%88%D8%A8%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87.

آدرس: محله گلسار, روبروی بیمارستان گلسار، بلوار سمیه، برج کهن

شماره تماس: 09113315720




کلینیک دکتر طیبه یوسف زاد

https://virgool.io/p/kv6pqxeze5te/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%84:
  • لیزر موهای زاید
  • تزریق انواع بوتاکس های معتبر (صورت - زیر بغل - کف دست)
  • تزریق ژل (هیالورونیک اسید)
  • هایفوتراپی (جوانسازی و افزایش قوام پوست)
  • مزوتراپی

آدرس: رشت گلسار - خیابان 89 - ساختمان پزشکان آتیه - طبقه 4

شماره تماس: ۰۱۳-۳۲۱۱۰۰۴۱




مرکز هایفوتراپی مهر و ماه

کلینیک مهر و ماه هم جزو اولین مراکز زیبایی رشت هست که در اون خدمات هایفوتراپی تخصصی رو با کیفیت خیلی خوب انجام میدن.

آدرس: رشت، خیابان گلسار، خیابان 122، نبش کوچه پامچال، ساختمان فرهام، طبقه سوم

واتساپ: 01333739893




کلینیک باران

یکی دیگر از مراکزی که خدمات هایفو تراپی در رشت رو انجام میده کلینیک باران هست که خدمات دیگه ای مثل لیزر موهای زائد، بوتاکس، مزو تراپی، فیلر و ... انجام میده.

آدرس: رشت، گلسار، روبروی پست، خیابان 80، ساختمان کارون 2

شماره تماس: 01332127319




کلینیک پوست ، مو و زیبایی ارژنا

کلینیک ارژنا هم خدماتی مثل لیزر برای رفع لک، میکرودرم، لیزر کیوسوییچ، خدمات خال برداری و هایفوتراپی رو با کیفیت خوب و قیمت مناسب انجام میده.

آدرس: رشت ، بلوار دیلمان ، جنب بهارستان

شماره تماس: 01333730411




کلینیک تخصصی دکتر نفیسه مویدنیا

توی مطب دکتر نفیسه موید نیا که متخصص زنان هستن و بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان، زایمان و نازایی دارن، از بهترین دستگاه هایفوتراپی برای این تکنیک استفاده میشه.

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، روبروی داروخانه گلسار، ساختمان پزشکان آبان، طبقه پنجم، واحد ۱۲

شماره های تماس: ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ - ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳


ممنون که تا اینجا همراهم بودین. اگه شما هم ساکن رشت هستین و هایفوتراپی انجام دادین ممنون میشم نظرتون رو درمورد بهترین دکتر برای هایفوتراپی در رشت بگین.