من باید حتما بیسکویئت ستاک بخورم!

تبلیغ کپی‌کارانه و بد ستاک از تبلیغ بنز
تبلیغ کپی‌کارانه و بد ستاک از تبلیغ بنز


گند زدن توی همون کپی از تبلیغ بنز!

ببخشیدا! اما به جز این کلمه، کلمه مناسبی پیدا نکردم.

یعنی همون کپی یا به قول درست‌تر سرقت ایده که ماکان مهرپویای عزیز، به درستی اشاره کرده، را هم خرابش کردن!

ظرافت کار را نابود کردن. گفتن کاراکتر که خنگه، بذار خرابترش کنیم. گند بزنیم به ظرافت تبلیغ اصلی.

ویدئوی کپی ستاک از بنز در آپارات:

https://www.aparat.com/v/c7aS5


ویدئوی کپی ستاک از بنز در یوتوب:

https://youtu.be/5HnXQvX1D5I

یکی از نشانه‌های طبلی_قاط همین گلدرشتیسم است یا می‌باشد یا هر کوفت دیگه‌ای!

پدرجان! مخاطب شعور داره. می‌فهمه با همون خلاقیت بنز که طرف خنگه! عقل نداره! دیگه لازم نیست به شعور مخاطب توهین کنی! هی جای دوغ و نوشابه را اونم دو بار عوض کنی!

به خدا که اگر مدیران ستاک معتقدند با محصولشون مغز تقویت می‌شه، ما تبلیغاتچی‌ها از همه بیشتر بهش نیاز داریم!

بیاید همت کنیم یک هشتگ را وایرال کنیم در فضای مجازی؛ مثلا #ستاک_کمک که به این شرکت بگیم برای رضای خدا هم که شده، برای همه ما تبلیغاتچی‌ها، 10 تا بسته رایگان بفرسته ماهانه که یکم تقویت بشیم! اولیش را هم برای خودم. فکر نکنید من تافته جدا بافته‌ام. من از همه بدتر!

آخه #تبلیغاتچی محترم! برای محصولی که داره روی مغز کار می کنه، رفتی کپی کردی؟ عملا #ضدتبلیغ درست کردی؟ حالا الان می گن خود مشتری خواست! باباجان اگر احتمالا هم اینطوره یه ستاک می‌خوردی، مشتری را با همین چهارتا دری وری که من نوشتم قانع می‌کردی!

شرم برما تبلیغاتچی‌ها!

هر تبلیغاتچی، ماهانه یک کیلو ستاک رایگان! #ستاک_کمک

علی‌جاه شهربانویی ارائه‌‌دهنده راه‌حل‌های بازاریابی در جهت افزایش فروش و توسعه پایدار کسب و کار