بیخیالش

همه سعی میکنن خودشونو خفن نشون بدن ، دختره میره اتاق پروف با آیفون فیک 4 میلیونیش عکس آینه ای می گیره ، میزاره اینستا. یه سری افراد نخود مغز هم میان حسرت لباس و آیفونشو میخورن

پسره عاشق یه دختری میشه ، میرن با هم ازدواج میکنن. شب که میخوان بخوابن می بینه داف نیست که

لامصب هیولاست ، همش عمل و آرایش بوده.

تابستون شروع شده ولی تنها وجه مشترکش با تابستونای سال های قبل اینه که هوا گرم میشه!

صبح و شب pes پلی میدم ، حالا با هرکی که شد. چه کنیم کار دیگه ای نداریم. یادش بخیر 7 8 سالمون بود هر روز ساعت 5 تا 12 شب فوتبال میزدیم ، نه با دسته ps4 ! با کفشای خاکی و پاره. مامانامون میگفتن سریع برگردیم خونه نمیدونستن این خیابونا زندگیمونه...این قسمت از آهنگ بچه محل خیلی حقه ، البته نمیدونم درست گفتم یا نه !

پسر 9 ساله بغل دو تا دختره این دنیا دیگه بدرد نمیخوره

از تظاهر مجازی بدم میاد ، یکی ادای آدمای خر کیفو درمیاره یکی افسرده نماست ، میخوام صادق باشم ، منم یه زمانی افسرده نما بودم ، ولی بزارین بازم صادق باشم خیلی وقته دیگه حوصله افسرده نمایی رو ندارم.

پست حال خوب کن نمیزارم ، نه اینکه پست حال خوب کن بد باشه ولی دوست دارم حرف دلمو بزنم و قبول دارم احتمالا این حرفای دلی حال کسی رو خوب نمیکنه

نمیدونم چرا دلم میخواد یکیو تا میتونم بزنم تا خالی بشم

بچه که بودم مامانم میگفت بالشو بزن...ولی الان بالشم دیگه نای نفس کشیدن نداره

میخوام زنده بمونه.