خاسم یکم مث خدتون باشم:)

هعیب واقن دلم گرفته

با اینکه اصن دم احساسیی نیصم ولی خب واقن دلم پره گفتم یکم بیام بنویسمشون

یکی ع ادمایی ک قبلا دوستم بود میگف اگ بخای دردودل کنی ع پشت مانیتور فق لازمه تایپ کنی دیگه هرچی تو دلته میاد رو صفحه کامپیوتر

واقعنم راس میگف خب من واقن بلد نیصم دردودل کنم??‍♀️

نمیدونم از چی ناراحتم ولی واقن دیگه حوصله هیچیو ندارم

خب خیلی سخته منی ک هیچکس اندازم رفیق نداش تنها بشم:)

کارایی کردن که اگ هرکاری کنن نمیتونم ببخشمشون

کانر میدونه همچیو ولی خب بلد نیسم دردودل کنم تنها کسی ک حرفتی دلمو میدونه همین کانره

خلاصه ک مود خیلی خوبی ندارم این روزا

اینکه رفیقات ع پشت بت خنجر بزنن خیلی دردناکه

با اینکه همشون پشیمون شدن ولی ترجیح میدم تنها باشم

گاهی وقتا میان پیویم یه حرفایی میزنن ک بلکه دلم براشون بسوزه ولی خب از چشم افتادن:)

همین دیگ. امیدوارم مث من نباشید چون من شاید باهاتون فرق داشته باشم

من دیگه هیچی واسم مهم نی????‍♀️

مرسی بای??‍♀️

چقد نوشتم

از من بعید بود!???‍♀️