عشق

سارانگه??به زبان کره ای یعنی??عاشقتم

تنها چیزی که انسان رو وادار به جنگیدن برای رسیدن به هدف میکنه

عشقه

تنها چیزی که جوری به انسان صدمه میزنه که نفهمه از کجا خورده

عشقه

تنها چیزی که باعث میشه انسان معنای اصلی دوست داشتن رو بفهمه

عشقه

تنها چیزی که یک دوراهیه

عشقه

تنها چیزی که....

من تا حالا عشق رو تجربه نکردم چون سنم کمه ولی عقلم زیاد

و این رو میدونم که عشق هم خوبه هم بد

ولی من دوست ندارم عاشق کسی باشم دوسشون میدارم ولی عشق نه

چون میدونم بهم صدمه میزنه

همین الانشم عاشق یکی شدم که توی یه کشور دیگه اس (اینم بگم ک اون بالا گفتم عاشق نشدم دروغ نگفتم چون این عاشقی یه دوست داشتن ساده اس)

میدونم بخاطرش اسیب میبینم ولی بازم دوسش دارم

بهتون توصیه میکنم

عاشق نشین

اگه شدین تسلیم نشین

اگه شدین صدمه نبینین

اگه شدین و رقیب عشقی اومد حسادت کنید

سعی کنید بدستش بیارین

کاری کنین که عاشقتون بشه

اگه نشد اگه فراموشتون کرد. اگه...

بهش صدمه نزنین

کاری کنین که پشیمون بشه ازین تصمیمش ولی با راه درست و حق

به رقیبت صدمه نزن

(اما اگ اون اینکارو کرد موردی نداره خوشبختانه توی این یکی ازادی) ?

پس

صدمه نبین

صدمه نزن

حسادت کن

رقابت کن

تلاش کن

و برس به هدفت

اگه نرسیدی

تسلیم نشو

اگه بازم نرسیدی

برو سراغ یکی دیگه ولی عاشقش باش♥

عشق یعنی

ضرر

سود

سختی

ارامش

پیچیده

شیرین

تلخ

و

خطرناک

اما مفید

میبینی؟!

عشق هم خوبه هم بد?

یا باهاش کنار بیا

یا نزدیکش نشو

تنها راه همینه

عشق خوب و بد داره

عشق پایدار داریم

عشق ناپایدارهم داریم

بستگی به سرنوشتی که خودت برای خودت رقم میزنی داره??

تسلیم نشو!!!!