I am talking to you to express my existence with words, maybe this is my liberation. پیج نقاشی هام: feelnafis@
گرسنگی.

این گرسنگی برای اسکوپ های بستنی یا قورمه سبزی بشدت خوش طعمِ مادر نیست.
.
اینبار گرسنگی برای ذره ای انسانیت عذاب میکشد.
اینبار دلم دریا و ارامش میخواهد.
کمی آبی ، بنفش ، سرخابی و کاسه ای سبز.
.
می دانم که نان و پنیر و گردو کارساز نیست.
یک رنگین کمانِ شعور میخواهم.
یک ترانه دوستت دارم میخواهم.
هزار بار ذوق کردن میخواهم.
دلم کوچک است اما یک دنیا گرسنگی میکشد.
.
یک با شعوری عظیم میخواهم با دست های مهربان و عشق های فراوان و دوست های ماندگار.
دلم نابود است.
نابود تر هم میشود.
مثل شما.
و او که تنها روی نیمکت گرسنگی میکشد.
.
نفیسه خطیب پور
مطلبی دیگر از این انتشارات
هر چی دوست داری بنویس...
مطلبی دیگر از این انتشارات
گاهی شجاعت اینکه قبول کنی دنیا از تو قوی تر هست...
مطلبی دیگر از این انتشارات
اشک مثل بارونه...