love

سلام

شاید نتونم چیزی بنویسم، چون حتی ساعت ها کلنجار با کلمات هم نمیتونه مهربونی و عشقه تورو تعریف کنه!

نمیدونم چی باعث شدکه خدا تورو به من ببخشه و من واقعا لیاقتش رو ندارم و اون خیلی لیاقتش بیشتر از این حرفاست...

خوشحالم بابت تک تک لحظاتی که کنارش گذروندم، اون واقعا برای من یه معجزه باورنکردنیه!

شاید بقیه مردم برای ایمان آوردن به تو به عصای موسی، تجدید حیات مرغان، شکاف دریاو یا چشمه شفا نیاز داشته باشن اما برای من همین یه نفر بزرگترین معجزه طبیعته...

امیدوارم بتونم براش بهترین خودم باشم و شرمسارم از اینکه چرا تا الام باورش نکردم عشقو، اما الان به نظرم اون بهتریم تعریف از عشقه، دوست دارم بتونم انقدر خوشحال نگهش دارم که حتی کورسویی از غمهاشو به یاد نیاره، قابلیت اینو دارم که هر روز براش بمیرم:)

خوشحالم و ممنونم بابت تموم رهگذرهایی که امدندبا ادعایی مملو از عشق و در اخر دوان دوان تاختند و رفتند، حال او که مانده است چه بسا که جانم از ان اوست...

من مدیونم به کسی که معنی عشقو برای همیشه به من یاد داد، من مدیونم به تو، هر ثانیه و هر لحظه از عمرم مدیونم به قشنگی چشمات، برق تو نگات و عشق توی صدات♡

معشوقه ی مهربان من:

برای تو مینویسم

‍‍مینویسم برایت دوستت دارم..!
تو بخوان دلیل تپش قلبم؛
‍‍مینویسم برایت دوستت دارم..!
تو بخوان آرامش قلب آشوب من؛
‍‍مینویسم برایت دوستت دارم..!
تو بخوان بی تو این قصه من
پایان ندارد... ...•


?♥

love
love


بهت گفته بودمـ تو همونی هستی که وقتی بارون میاد اسمت رو روی شیشه مینویسم‍‍؟

I am the best for you