~♡~
~ عجیبه ولی آشناست!:)

اکثرا دنبال کسی هستیم که میدونیم شاید هیچ وقت نتونیم داشته باشیم!
درحالی که خیلی های دیگه رو داریم که بهمون اهمیت میدن. دوستمون دارن و براشون مهمایم. ناراحت که میشیم کسایی رو داریم که برای خوب کردم حالمون هرکاری که میتونن میکنن.
ولی ما در اوج اشتباه، منتظر اونی هستیم که خودش باعث ناراحتیمونه یا اصلا حالمون براش فرقی نداره یا فراموشمون کرده؛ تا بیاد و مثل یه دوست صمیمی باهامون همدردی کنه و حالمون رو خوب کنه:)
درستش اینه که اینجور آدمارو کلا حذف کنی.. از همه جا.. از فکرت، از دور و برت.. از زندگیت!
ولی ما اونی رو که باید رو نمیبینیم، و تو فکر و خیالمون بااونی که نباید، خاطره میسازیم...
بنظر عجیبه ولی برای من که آشناس! نه؟:)
الف. ۱۸/۲/۱۴۰۱
مطلبی دیگر از این انتشارات
بدترین معلم...
مطلبی دیگر از این انتشارات
زندگی همین گذر کوتاه است?
مطلبی دیگر از این انتشارات
تا شقایق هست، زندگی باید کرد/ دلنوشته