فضای جنگی بازی را با کال اف دیوتی تجربه کردم

سلام دوستان، من چند روز پیش بازی کال اف دیوتی موبایل رو نصب کردم، شما می‌تونید به راحتی انواع چالش‌ها رو توی این بازی تجربه کنید، البته منظورم نسخه‌ی موبایل این بازی هست که همون شور و هیجان نسخه‌ی کامپیوتر رو به آدم منتقل می‌کنه، به نظر من طراحی گرافیکی خیلی خوبی داشت، به اضافه اینکه شما می‌تونید بین شخصیت‌های مورد علاقه‌ی خودتون یکی رو انتخاب کنید.

بازی کال اف دیوتی موبایل
بازی کال اف دیوتی موبایل

هر کدوم از شخصیت ها کارایی خاص به خودشون را دارن .مثلا فرمانده توماس از بیمارستان محافظت میکنه .اینطوری شهروندان خیلی راحت در اسایش بیشتری هستن .کاراکتر دیگه ای که میتونم راجبش باهاتون صحبت کنم دیووید ماسون هست که فرزند الکس ماسون میشه. دیووید , اون تیمی که اعتصاب میکنن را کنترلشون میکنه.هر کی توی این بازی جذب یکی از این شخصیت ها میشه. بسته به سلیقه ی خودتون حتما طرفدار یکی از شخصیت ها میشین .خلاصه اینکه هر کدومشون برای یک کاری میتونن مفید باشه .توصیه میکنم این بازی را امتحان کنید و ازش لذت ببرید. ?

شما هم تا حالا این بازی رو انجام دادید؟ خیلی خوشحال میشم نظراتتون رو در مورد کال آف دیوتی با من و سایر دوستان به اشتراک بذارید.