این افراد انتشارات کاردرست را دنبال می‌کنند:

به تماشای من تویی. شهرساز، تحیل‌گر داده، عاشق سفال و گیاهان
گر در اوج فلکم باید مرد عمر در گند به سر نتوان برد...
من آقای نویسنده هستم. کمکتون میکنم غرفتون توی باسلام رشد بکنه!
? این وبلاگ بهانه‌ای است برای تأمل در نسبت اقتصاد و خصوصاً "کار و کسب" با مفاهیم و مبانی اسلامی. فلذا احتمالاً با تنوعی از آراء و تضاربی از نظرات مواجه خواهیم بود. ⭕️ نظرات: 09358569501
علاقهٰ‌مند به بازاریابی دیجیتال، دوست‌دار محیط‌زیست، کسی که فکر میکنه بعد از ۳۲ سال راهش رو پیدا کرده...
"نان، کار، آزادی"
16ساله از اصفهان.خیلی دوست دارم کسب و کاری هر چند کوچک ولی پایه ای و درست داشته باشم
دانشجوی بازاریابی بهشتی هستم و ترجمه مقاله‌های علمی رو این‌جا منتشر می‌کنم. به بازاریابی، فلسفه، محیط زیست و مصرف پایدار علاقمندم. باعث افتخار منه که اینجایید و لطف می‌کنید اگه این صفحه رو دنبال کنید.
علاقه‌مند به نوشتن و خواندن نوشته‌های حرفه‌ای
یه خبرنگار خسته و مثلا کارشناس تولید محتوا که عاشق نوشتنه?