نوشتن برنامه ( بازی snake ) با زبان سی پلاس پلاس ( به روز رسانی شد )

بسم الله الرحمن الرحیم



قصد من این بود وقتی برنامه (‌بازی snake )‌ رو کاملش کردم در چند قسمت آموزش کاملش رو داخل ویرگول بزارم . اما وقتی برنامه کامل شد و رفتم سراغ نوشتن آموزش , دیدم این قسمت از کار از من برنمی یاد . به همین خاطر تصمیم گرفتن کد کامل رو روی گیت هاب بزارم , لینکش رو هم اینجا براتون به اشتراک بزارم , هر سوالی هم در مورد کدپیش آومد خوشحال می شم تو بخش نظرات جواب بدم .

اینم لینک بازی Snake .

اینم نتیجه بازی :


https://www.aparat.com/v/jnGZX

فقط ۲ نکته مهم می مونه :‌
۱ : برای تغییر جهت مار باید از اعداد ۲٫۴٫۸٫۶ استفاده کرد .
۲ : کد برای لینوکس (Ubuntu) آماده شده . با یکم ور رفتن با کد می تونید برای ویندوز هم مناسبش کنید .

*************************************************************************************************
خب تو این هفته نقشه Hard و Medium رو هم به برنامه اضافه کردم . با یک سری تغییرات کوچیکه دیگه !

اینم نتیجش :

https://www.aparat.com/v/rIhAU

نسخه جدید رو هم روی گیت Push کردم پس می تونید از طریق این لینک به سورس برنامه دسترسی داشته باشید .