کات اول

مرز بین اعتراضات و اغتشاشات در حد یک تار مو است

نمی گذاریم سیاست ها اعتراضات را به اغتشاشات تبدیل کنند

اینجا همه معترض هستند به وضعیت کنونی ایران از اقتصاد گرفته تا اینترنت و ...

حالا چرا به اینترنت اشاره کردم ؟!

در پست قبلی خودم کسی معترض شده بود به اینکه انقلابی که دنبالش هستید، نیاید چون دنبال برهنگی هستید !!

عزیز جان اولا که من دارم می گویم انقلاب افکارها و دوما گفتم آزادی بیان

اصلا آن متنی که به آن این کامنت را زدی از آزادی بیان می گوید

آزادی که در آن برای شما از حق استفاده از اینترنت دفاع می کند

برای شمایی که بتوانی بیایی و اینجا بنویسی، بخوانی و بدون توجه به اصل مطلب برای خودت قضاوت کنی (:

شاید بگید ویرگول که داخلیه !

دقیقا اما این سایت توسط CDNهای کلود فلر حمایت می شود و در این جریانات این سیستم نیز فیلتر شده بود

همه چیز مشخص است، این ها همه اعتراض است

برای حمایت از حداقل حقوق خود شما

مجموعه کات برای نوشت چنین مطالب آزادانه ای است، اگر شما هم می خواهید نویسنده کات بعدی باشید، خوشحال خواهم شد

برای پیوستن به انتشارات درخواست دهید