روز نگاری!

آقا اصلا این روزنگاری چیه؟هر اتفاق مهمی که براتون تو یه روز میوفته رو با این عنوان بنویسین،منم خبر کنین چون میخوام تو ویرگول یه نشریه بزنم تا این روز نگاری هارو توش بزارم؛میشه یه جور چالش درنظرش گرفت!



امروز صبح بلند شدم مثل روزای عادی ولی،ولی یه مشکلی بود و اونم این بود که مادرم تصمیم گرفته بود پرده هارو بشوره و به من که دراز خانواده ام گفت بیا برو رو چهار پایه و رفتن من همانا و افتادن از رو چهارپایه لق همانا و کنده شدن میله پرده و آسیب دیدن کتفم همانا و این شد که استخوان شونه دست چپم به فنا رفت!شونم در رفته و دکتر گفت یه چند وقتی نباید از دستم کاری بکشم!(الان در حال تایپ این مطلب توی اتاقم با شونه به فنا رفته ام)خلاصه اگه مردم حلالم کنین؛تمام سعیم رو میکنم آقای جیم رو بنویسم ولی اگه یه ذره بد بود به بزرگواری خودتون ببخشین(درد داره!!!!!)؛همین! فعلا

اینم از اینترنت پیدا کردم براتون علامتم زدم از کجا به فنا رفتم
اینم از اینترنت پیدا کردم براتون علامتم زدم از کجا به فنا رفتم