از نظر اینستاگرام شما محصول هستید

فقط یک معتاد می فهمه اون نقطه ی قرمز بالای آیکون اینستاگرام چه حسی داره...
فقط یک معتاد می فهمه اون نقطه ی قرمز بالای آیکون اینستاگرام چه حسی داره...


اول پست می خواهم یک سخنی رو مطرح کنم که باید در فضای مجازی آویزون گوشتون باشه

اگر استفاده از یک محصول یا خدمت رایگان است در اصل محصول اصلی شما هستید .

فکر کنم این جمله فتوای کلام من رو رسوند، اینستاگرام الان تبدیل شده است به قسمتی از زندگی شخصی اکثر افرادی که از اینترنت استفاده می کند من حدودا دو سال پیش شدیدا در گیر این اعتیاد بودم پیج شخصی ام داشت بزرگ و بزرگتر میشد و من غرق و غرق تر در اکسپلور اینستاگرام ...

خلاصه از این وضعیت کلافه شدم داشتم پیش خودم گفتم باید شر این اپ رو کم کنم من اون رو استفاده نمی کنم اون داره از من استفاده می کند اره درسته در واقع وقتی دارید در اکسپلور می چرخید اینستاگرام داره بدون اجازه شما عقاید ، رفتار، علایق، نگرش شما رو سیو می کند خلاصه کلام اکانت ام رو پاک کردم تمام شماره های دوست و آشنا رو پاک کردم گوشی ام رو فروختم ارع درست شنید هر چی به اینستاگرام مربوط میشد رو از بین بردم و یک گوشی نوکیا خریدم ماه های اول سخت بود اما الان دو سال گذشته و دیگر میل چندانی برای استفاده از اینستاگرام ندارم و دیگه ازش استفاده نمی کنم بعد از دوسال دیگر فراموش میشود

ببینیدبعنوان برادر کوچیکتون یک نصیحت دارم اگه انجام بدید زندگی تون شاد تر میشه

اگه از اینستاگرام استفاده نکنید نمی میرید اون لامصب رو پاک کنید و یک HOBIT مفید بدست بیارید.

نظرت راجب اینستاگرام چیه؟